![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej alle ![]() I'm opbygge min egen sag hurtigt ud af perspex og jeg vil bruge 2 PSU en for pc-komponenter og den anden siger 150watts til at køre alle fans watercooling og LCD-skærme etc som tilfældet vil være store og på forsiden af sagen vil være 2 140mm fans, som jeg gerne gøre noget anderledes ![]() eneste problem er, hvordan ville jeg få både PSU's til TERN om på samme tid? hvis eneyone nows kan du lader mig ikke bedes Jeg kunne hotwire dem skrive? Jeg vil efterfølgende igen snart, når jeg er bygningen tilfældet med billeder
|
| |||
| |||
| Hi pete21 Im ikke ekspert, men fra hvad ive læse - åbning og Messing med PSU's er risikabelt. Dont ønsker at tvivle din ekspertise, men jeg skulle nærme sig med forsigtighed. Sikkert et simpelt splejsning forbindelse på start-knappen er bedste løsning. Eller måske en større indre PSU (1000W) forlader mere plads, og det ville betyde mindre varme og støj. Lad mig vide, hvordan du fik den, som det lyder ambitiøst. Giga095 |
|
| |||
| |||
| Her kan du gå. Fra 'outonanisland' fra Overclockers Australia Forums - ive med succes gjort dette mod før, tager de grønne og sorte ledninger fra din sekundære PSU (google PSU hotwiring hvis din ikke sikker på, hvilke ledninger) og derefter tage din primære PSU, der kan sluttes til din mobo, får en lettere og smelte nogle af plastbelægningen ud for de grønne og sorte ledninger (samme ledninger som før) og splejsning i den sekundære PSU sort og grøn tråd, tape det hele op god og passende, tryk på tænd / sluk-knappen på din PC og hun skulle fyre op. hvis det i første omgang det doesnt magten op, skal du kontrollere, at kontakten på bagsiden af begge PSU's er slået til. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.computer-juice.com/forums...omputer-17317/ Halvvejs ned denne tråd er et link til en tutorial gør bare, hvad du vil gøre. Edit:: Nej, Thats dumt. Jeg har lige forsøgt at lede dig hen imod dit eget websted ... Hvad gør du ikke ved, hvordan de skal gøre? Du synes at vide lidt om primærenheder?
|
| |||
| |||
| En anden ting, jeg vil foreslå, er, at du sørge for, at mindst CPU køler og kritiske fans er på samme strømforsyning som de centrale komponenter (processor). Denne måde, hvis en PSU matricer, mindst CPU'en ikke bliver stuvet.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Thats om, hvordan man hotwire en PSU ikke, hvordan man kan få 2 PSU til at køre på samme tid med en switch ![]() Citat:
__________________ |
|
| |||
| |||
| og tak for det IO hvordan wotwire og vil gøre det nedenfor ![]() Citat:
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jamen det er grundlæggende de samme ting, jeg tror, at hvis du tilslutter strømmen til stifter sammen, når man bliver jordet af bundkortet (fortæller PSU at tænde) den otherone vil blive jordet Også causeing, at en at være tændt såvel. Men hvis du gør det gerne, at der ikke har disse idvervidual cuircuit Fejlstrømsafbrydere tilsluttet direkte til de stik, da det vil sætte dem ud, selvom der ikke er noget galt.
| |||
| |||
| Citat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| fordi den måde jeg sagde var kun ved hjælp af 1 jorden (fra kun 1 PSU) som afbrydere påvise nogen forskel mellem de levende og neutrale kabler, som hver især vil få en lille forskel. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny sag | Cew27 | Cases & Strømforsyninger | 5 | 27 april 2008 14:27 |
| Bedste fald!?!? | gaza14 | Cases & Strømforsyninger | 12 | 5 april 2008 09:24 |
| Bedste fald for mig | Raver | Cases & Strømforsyninger | 5 | 6. dec 2007 02:24 |
| Leder du efter en sag | Vlad | Cases & Strømforsyninger | 9 | 4 december 2007 08:22 |
| Best sag? | clintondavidn | Cases & Strømforsyninger | 7 | 16. sep 2007 06:31 |
| Thread Tools | |
| |