![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hallo iedereen ![]() Ik bouw mijn eigen zaak snel uit perspex en ik wil gebruik 2 PSU een voor de PC-componenten en de andere zeggen 150watts draaien alle fans Waterkoeling en LCD displays etc als het geval is zal worden groot en op de voorkant van de zaak zal worden 2 140mm fans zoals ik graag doe iets anders ![]() enige probleem is hoe zou ik beide PSU's stern op dezelfde tijd? indien eneyone nows kon je laat me alsjeblieft niet Ik kon Hotwire ze schrijven? Ik zal achteraf snel weer als ik de bouw van de zaak met foto's
|
| |||
| |||
| Hi pete21 Im geen expert, maar uit wat ive gelezen - openstelling en messing met PSU's is riskant. Dont wens om te twijfelen aan uw expertise, maar ik wil aanpak met de nodige voorzichtigheid. Zeker een eenvoudige splice aansluiting op de startknop wordt de beste optie. Of misschien een groter enkele PSU (1000W), zodat meer ruimte en zou betekenen minder warmte en lawaai. Laat me weten hoe je op als het klinkt ambitieus. Giga095 |
|
| |||
| |||
| Hier ga je. Van 'outonanisland' uit de overklokkers Australië Forums - ive geslaagd deze mod voor, de groene en zwarte draden van uw secundaire PSU (Google PSU hotwiring als je niet zeker weet welke draden) en neem uw primaire PSU dat stekkers in je mobo, krijgen een lichtere en smelt een deel van de kunststofbekleding de groene en zwarte draden (dezelfde draden als voorheen) en splice in de secundaire PSU zwarte en groene draden, tape het allemaal goede en correcte, druk op de aan / uit-knop op uw st en ze moeten brand up. indien het op het eerste het doesnt opstarten, controleert u dat de schakelaar aan de achterkant van beide PSU's is ingeschakeld. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.computer-juice.com/forums...omputer-17317/ Half in die draad is een link naar een tutorial doet gewoon wat je wilt doen. Edit:: Nee, dat is dom. Ik heb geprobeerd om dat u naar uw eigen website ... Wat je niet weet hoe te doen? Je weet een beetje over PSUs?
|
| |||
| |||
| Een ander ding dat ik zou willen voorstellen is dat je ervoor zorgen dat ten minste de CPU-koeler en kritische fans op dezelfde voeding als de belangrijkste componenten (processor). Op die manier, als een PSU sterft, althans de CPU niet zal krijgen gestoofd.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| thats over hoe Hotwire een PSU niet hoe je 2 PSU te draaien op hetzelfde moment met een schakelaar ![]() Citaat:
__________________ |
|
| |||
| |||
| en bedankt voor dat io hoe wotwire en zal het hieronder ![]() Citaat:
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou het is in wezen hetzelfde, denk ik, als u de macht over pinnen samen, wanneer men krijgt geaard door het moederbord (vertelt de PSU te schakelen) de otherone zal worden geaard Ook causeing die een te worden ingeschakeld als goed. Maar als u het zo doet, niet over die idvervidual cuircuit stroomonderbrekers direct aan die stekkers, omdat het zou ze af, hoewel er niets mis is.
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| want zoals ik al zei was slechts met 1 grond (van slechts 1 PSU) als de stroomonderbrekers detecteren eventuele verschil tussen de levende en neutrale kabels, ieder zal een klein verschil. |