![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hei alle sammen ![]() Jeg bygge min egen sak snart ute av perspex og jeg vil bruke 2 PSU en til PC-komponentene og den andre sier 150watts å kjøre alle fans Vannkjøling og LCD-skjermer osv. så tilfelle kommer til å være stor og på forsiden av saken kommer til å være 2 140mm vifter som jeg liker å gjøre noe annerledes ![]() Problemet er hvordan ville jeg få både PSU er å tern på samtidig? hvis eneyone nows kunne du lar meg ikke ta Jeg kunne hotwire dem skrive? Jeg vil legge igjen snart når jeg bygge tilfellet med pics
|
| |||
| |||
| Hi pete21 Im ingen ekspert, men fra hva Ive lese - åpner opp og får med PSU's er risikofylt. Dont ønske å tvile på din ekspertise, men jeg ville tilnærming med varsomhet. Sikkert en enkel skjøte tilkobling på Start-knappen er det beste alternativet. Eller kanskje et større single PSU (1000W) forlate mer og ville bety mindre varme og støy. La meg vite hvordan du kom på som det høres ambisiøs. Giga095 |
|
| |||
| |||
| Her går. Fra 'outonanisland "fra Overclockers Australia Forums - Ive vellykket gjort dette mod før du tar den grønne og svarte ledninger fra videregående PSU (google PSU hotwiring hvis ikke sikker på hvilke ledninger) og deretter ta den primære PSU som plugges inn i mobo, få en lettere og smelte noen av plast belegg av de grønne og sorte ledninger (samme ledningene som før) og skjøte i videregående PSU sorte og grønne ledninger, tape alt godt og riktig, trykk på strømknappen på PC og hun bør brann opp. hvis det først it doesnt oppstart, kan du kontrollere at bryteren på baksiden av begge PSU er satt til på. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.computer-juice.com/forums...omputer-17317/ Halvveis ned at tråden er en link til en tutorial gjøre akkurat hva du vil gjøre. Edit: Nei, dvs dum. Jeg prøvde å henvise deg til ditt eget nettsted ... Hva dere ikke vet hvordan de skal gjøre? Du synes å vite litt om PSUs?
|
| |||
| |||
| En annen ting jeg vil foreslå er at du sørge for at minst CPU-kjøler og kritisk fans er på samme strømforsyningen som kjernen komponenter (prosessor). På den måten, hvis en PSU dør minst CPU får ikke stuet.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| dvs om hvordan hotwire en PSU ikke hvordan du får 2 PSU kjøres samtidig med en bryter ![]() Sitat:
__________________ |
|
| |||
| |||
| og takk for at io hvordan du wotwire og vil gjøre det nedenfor ![]() Sitat:
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel det er i utgangspunktet det samme, tror jeg, hvis du kobler strømmen på pinner sammen, når man får grunnlagt på hovedkortet (fortelle PSU å slå på) den otherone vil være jordet også, causeing at en skal være slått på også. Men hvis du gjør det sånn, ikke har de idvervidual cuircuit Breakers koblet direkte til disse pluggene, så ville det sett dem selv om det er noe galt.
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| fordi den måten jeg sa var bare bruker 1 bakken (fra kun 1 PSU) som Thyristor oppdage noen forskjell på live og nøytrale kabler, hver og en skal ha en liten forskjell. |