![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har brug for at vide, om en 20 pin PSU vil arbejde på en 24 pin bundkort, uden en adapter. Jeg har set billeder sige, at det fungerer ganske enkelt ved ikke at bruge de første 4 eller sidste 4, idet det er. Sådan her ud:http://www.hardwareanalysis.com/content/image/11254/ Er der nogen, virkelig vide, om det virker? dont ønsker at ødelægge mobo. :) Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det burde virke fint, bindeledsadministratoren kan kun gå på en måde, så det vil ikke skade den.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Hvis det var mig, ville jeg være at købe en 20-24 bens adapter bly. De kun koster en smule.
|
| |||
| |||
| yeah det virker iv gjort før en 20 pin PSU sluttet til en asus p5vd1-x 24 pin blot skal du sørge for at sige det rigtige på det sidste, og de forbindelser match op. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvordan vil du vide, hvilken ende at sige det på? Trial and error "?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvis du har trial and error "det ville betyde, at tvinge det i og for at bryde det simpelthen matche det op sættes kvadraterne i firkanter og afrundet dem i afrundede dem.
| |||
| |||
| o ritual. Jeg troede, det var alle cirkel huller ikke klar over, at der var firkantede huller. |
|
| |||
| |||
| Bindeledsadministratoren er indtastet, så der kun er én måde at sætte den i stikket slot. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Nyt bundkort | thingie2 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 13 februar 2008 12:34 |
| Udkig efter nye bundkort | Buchanan | CPU, bundkort og RAM | 64 | 8 oktober 2007 03:52 |
| Bundkort og SLI | xactly | CPU, bundkort og RAM | 8 | 22. sep 2007 15:53 |
| Bare kom min nye bundkort ... | sam182666 | CPU, bundkort og RAM | 4 | 13. sep 2007 08:16 |
| Bundkort eller CPU? | charlesbw | CPU, bundkort og RAM | 4 | 16 august 2007 18:46 |
| Thread Tools | |
| |