![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minun täytyy tietää, jos 20 nastainen PSU työskentelee 24 pin emolevy, ilman sovitinta. Olen nähnyt kuvia sanomalla, että se toimii yksinkertaisesti siten, että et käytä ensimmäisen 4 tai viimeisen 4, kumpi se on. Voit tehdä tämän seuraavasti:http://www.hardwareanalysis.com/content/image/11254/ Onko kukaan oikeastaan tiedä, jos se toimii? dont halua tuhota mobo. :) Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sen pitäisi toimia hienosti, liitin voi vain mennä yksi keino, jotta se ei vahingoita sitä.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Jos se oli minulle, I'd olla ostamassa 20-24 nastainen sovitin johtaa. Ne vain maksaa vähän.
|
| |||
| |||
| joo se toimii iv tehnyt, että ennen kuin 20 nastainen PSU kytketty osaksi asus p5vd1-x 24 pin vain varmista, että olet sen oikealle ja lopussa yhteyksistä vastaa toisiaan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miten tietää, mitkä loppuun laittaa sen? Ja erehdyksen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos et ja erehdyksen että merkitsisi pakottaa se ja jakaminen on yksinkertaisesti täsmää se asettaa neliöinä neliöt ja pyöristetään, jotka on pyöristetty niistä.
| |||
| |||
| o riitti. Luulin, että kaikki oli ympyrän reiät eivät ymmärtäneet oli neliön reikää. |
|
| |||
| |||
| Liitin on jännittynyt, niin että on vain yksi tapa lisätä sen liittimen aukosta. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi emolevy | thingie2 | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 13th Feb 2008 12:34 |
| Etsitkö uusia emolevy | Buchanan | CPUs, Emolevyt & RAM | 64 | 8. Lokakuu 2007 03:52 |
| Emolevy ja SLI | xactly | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 22. Sep 2007 15:53 |
| Just sain uuden emolevyn ... | sam182666 | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 13. Sep 2007 08:16 |
| Emolevyn tai CPU? | charlesbw | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 16th Aug 2007 18:46 |
| Thread Tools | |
| |