![]() |
|
| |||
| |||
| Ik moet weten of een 20 pins PSU zal werken op een 24 pins moederbord, zonder een adapter. Ik heb foto's gezien dat het werkt gewoon door geen gebruik te maken van de eerste 4 of de laatste 4, welke het is. Zoals:http://www.hardwareanalysis.com/content/image/11254/ Heeft iemand echt weten of het werkt? dont willen vernietigen het mobo. :) Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het zou moeten werken, de connector kan alleen op een manier zodat het niet zal beschadigen.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Als ik het was, ik zou de aankoop van een 20-24 pins adapter leiden. Ze kosten slechts een beetje.
|
| |||
| |||
| ja het werkt iv gedaan dat, voordat een 20 pins PSU aangesloten op een asus p5vd1-x 24 pin je er gewoon je het recht op het einde en de aansluitingen overeenkomen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoe zou u weten welke eind om het op? Trial and error?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| als je wel "trial and error" dat zou betekenen forceren in en breken het gewoon match it up die de pleinen van de pleinen en de ronde die in de circulaire zijn.
| |||
| |||
| o rite. Ik vond het allemaal cirkel gaten niet realiseren waren er vierkante gaten. |
|
| |||
| |||
| De connector wordt ingetoetst, zodat er maar een manier te plaatsen in de connector sleuf. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuw moederbord | thingie2 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 13 feb 2008 12:34 |
| Op zoek naar nieuwe moederbord | Buchanan | CPUs, Moederborden & RAM | 64 | 8 okt 2007 03:52 |
| Moederbord en SLI | xactly | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 22e sep 2007 15:53 |
| Net mijn nieuwe moederbord ... | sam182666 | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 13 sep 2007 08:16 |
| Moederbord of CPU? | charlesbw | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 16 aug 2007 18:46 |
| Thread Tools | |
| |