![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg trenger å vite om en 20 pin PSU vil fungere på en 24 pin hovedkort, uten en adapter. Jeg har sett bilder som sier at det virker rett og slett ved å ikke bruke de første 4 eller siste 4, avhengig av hva som det er. Slik:http://www.hardwareanalysis.com/content/image/11254/ Er det noen som vet om det virker? ikke ønsker å ødelegge mobo. :) Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det skal fungere fint, kontakten kan bare gå én vei, så det vil ikke ødelegge den.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Hvis det var meg, jeg vil kjøpe en 20-24 pin adapter bly. De bare koster litt.
|
| |||
| |||
| ja det fungerer iv gjort det før en 20 pin PSU plugget inn i en asus p5vd1-x 24 pin bare sørge for at du setter det opp på slutten og tilkoblinger samsvarer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvordan ville du vet hvilken ende å legge den på? Prøving og feiling?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du gjorde prøving og feiling som ville bety å tvinge den i og bryte det bare samsvarer med den opp sette rutene i firkanter og avrundet dem i avrundet dem.
| |||
| |||
| o Rite. Jeg trodde det var alle sirkel hullene ikke innse det var firkantede hullene. |
|
| |||
| |||
| Kontakten er keyed, slik at det bare er én måte å sette den inn i kontakten sporet. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nye hovedkort | thingie2 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 13 februar 2008 12:34 |
| Utkikk etter nye hovedkort | Buchanan | CPUer, Hovedkort & RAM | 64 | 8 oktober 2007 03:52 |
| Hovedkortet og SLI | xactly | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 22. sep 2007 15:53 |
| Akkurat mitt nye hovedkort ... | sam182666 | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 13. sep 2007 08:16 |
| Hovedkortet eller CPU? | charlesbw | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 16 august 2007 18:46 |
| Thread Tools | |
| |