![]() |
|
| |||
| |||
| Jag måste få veta om en 20-pin PSU kommer att arbeta på en 24-pin moderkort, utan en adapter. Jag har sett bilder säger att det fungerar helt enkelt genom att inte använda de första 4 eller senast 4, beroende på vilket det är. Så här:http://www.hardwareanalysis.com/content/image/11254/ Finns det någon som vet om det fungerar? dont vill förstöra mobo. :) Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det bör fungera bra, kontakten kan bara gå på ett sätt så det kommer inte att skada den.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Om det var jag, Jag skulle vara att köpa en 20-24 stiftsadapter bly. De bara kostar lite.
|
| |||
| |||
| Ja det fungerar iv gjort det innan en 20-pin PSU ansluten till en asus p5vd1-x 24 pin bara se till att du lägger det sig på slutet och anslutningar match. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hur skulle du vilja veta vilka slutet för att uttrycka det på? Trial and error?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du har trial-and-error som skulle innebära att tvinga in den och bryta det helt enkelt matcha det som kvadraterna på torgen och rundade de i den rundade dem.
| |||
| |||
| o riten. Jag trodde det var alla cirkel hål inte inser att det var fyrkantiga hål. |
|
| |||
| |||
| Kontakten är knappat, så att det bara finns ett sätt att sätta in den i kontakten kortplatsen. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nya moderkort | thingie2 | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 13 februari 2008 12:34 |
| Söker du nytt moderkort | Buchanan | Processorer, moderkort & RAM | 64 | 8 oktober 2007 03:52 |
| Moderkort och SLI | xactly | Processorer, moderkort & RAM | 8 | 22 sep 2007 15:53 |
| Precis fått mitt nya moderkort ... | sam182666 | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 13 sep 2007 08:16 |
| Moderkort eller CPU? | charlesbw | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 16 august 2007 18:46 |
| Thread Tools | |
| |