![]() |
| |||||||
|
| Bekijk Poll Resultaten: Zilver, zwart, of een andere zaak? | |||
| Slick Zilver! | | 1 | 50,00% |
| Beasty Black! | | 1 | 50,00% |
| Ander! | | 0 | 0% |
| Kiezers: 2. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Reet, goed gelet op de onderdelen te gaan in mijn nieuwe bouwen, en gedeeltelijk besloten over het nieuwe bureau zal gaan, heb ik besloten het geval ik momenteel hebben, is veel te veel voor wat ik nodig heb, en ik weet niet precies enthousiast over de manier waarop het lijkt dat het moet worden zaterdag in mijn ogen 24 / 7. De zaak is een Coolermaster Stacker 832, en na veel onderzoek en ongeveer £ 80 - £ 90 te besteden heb ik besloten om het verkrijgen van de Gigabyte 3D Aurora 570, die vergelijkbaar is met die in Cewy's bouwen, maar ik denk dat het een iets andere variant. Maar het komt in twee kleuren ... tien keer op de tien zou ik kiezen voor zwart op zilver, maar deze keer ben ik discussiëren over het al dan niet om het zilver is, is het te worden geplaatst op een glazen bureau, met volledige weergave. ![]() Ik moet een zaak die kan bieden aan 5 / 6 harde schijven, heeft tool-vrije toegang tot het optische drives, is geschikt voor een 8800GTS, heeft zij de stroomvoorziening op de bovenste hoek en is over het algemeen een lust voor het oog. Als iemand een andere suggesties voor minder dan £ 100, voel je vrij om te posten 'em Anders me helpen bij de keuze van die kleur te krijgen
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zilver ziet er beter uit imo.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Dat is wat ik dacht zo snel zag ik ze naast elkaar. Ik ben geneigd te gaan zilver, wat kleur kathoden zou je aanraden te gaan met haar? Als ik naar zwart I'd hetzij stok rood of groen, maar dollar een lastige keuze, ik dacht paars, zoals ik heb gezien een zilveren CM830 met een paarse gloed, en het zag er geweldig.
__________________ Woah! Je vond mijn geheime zin! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| I dunno, ik ben sorta wens de cyaan zij hebben in dat beeld. Als de verlichting wordt geleverd met al, ik wilde alleen maar bewaren, misschien stick sommige UV kathoden en krijg een aantal UV-bekabeling. Paars zou niet slecht hoor.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Alleen de een stem? Pfft, niet kan krijgen geen belang ronde hier niet uit wat!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb de zwarte Aurora maar ik heb de goedkopere een zonder de voorkant los er briljant
| |||
| |||
| Ja, niet een die je had, had ik een gevoel was het de eenvoudigste. Ik ben geneigd de richting van de zwarte nu, gewoon omdat het moederbord Ik ben op zoek te krijgen is zwart en rood, dus ik denk dat dat zou passen in een goed in de zwarte geval met een kwade zoekt rode gloed van binnen. Ik zou hebben om de voorkant lampjes echter veranderen van blauw naar rood anders it'd kijken vreemd.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| NZXT of Gigabyte Aurora 570? | harryc | Cases & Power Supplies | 2 | 30 mei 2008 14:03 |
| Artic zilver nodig! | Cew27 | CJ Gebruikt Marktplaats | 11 | De 4 maart 2008 15:51 |
| Trend Aurora Duet ISDN Tester | delboy2028 | CJ Gebruikt Marktplaats | 1 | 26 Jan 2008 01:55 |
| Gigabyte Aurora Silver | pete21 | Cases & Power Supplies | 6 | 14 Jan 2008 00:27 |
| Nvidia 8800GTX in een Gigabyte 3D Aurora | Cew27 | Cases & Power Supplies | 4 | 29 dec 2007 17:28 |
| Thread Tools | |
| |