![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Silver, Black, eller en annen sak? | |||
| Sleip Silver! | | 1 | 50,00% |
| Beasty Black! | | 1 | 50,00% |
| Annet! | | 0 | 0% |
| Velgere: 2. Du kan ikke stemme på denne meningsmålingen | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Reet, lenge etter vurderer komponentene å gå i det nye bygge, og delvis besluttet på nytt skrivebord det går på, jeg har bestemt tilfelle jeg har for øyeblikket er altfor mye for hva jeg trenger, og jeg er ikke akkurat oppsatt på den måten den ser på det å bli satt i min mening 24 / 7. Saken er en COOLERMASTER Stacker 832, og etter mye forskning og ca £ 80 - £ 90 for å bruke bestemte jeg meg for å få Gigabyte 3D Aurora 570, som er lik den i Cewy oss bygge, men jeg tror det å være en litt annerledes variant. Men det kommer i to farger ... ti ganger av ti ville jeg velge svart over sølv, men denne gangen jeg diskutere om det å få sølv ett, er det å være plassert på et glass skrivebord, i full visning. ![]() Jeg trenger en sak som kan huset inntil 5 / 6 harddisker, har verktøy-fri tilgang til det optiske stasjoner, kan ta en 8800GTS, har det strømforsyningen på øverste hjørne og er generelt behagelig for øynene. Hvis noen har noen andre forslag til under £ 100, gjerne legge dem Ellers hjelpe meg i å velge hvilken farge for å få
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Silver ser bedre IMO.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det er det jeg tenkte når jeg så dem side ved side. Jeg er fristet til å gå sølv, hva farge cathodes ville du anbefale å gå med den? Hvis jeg skulle gå svart Jeg vil enten stokk røde eller grønne i det, men silvers et vanskelig valg, jeg tenkte lilla, så jeg har sett en sølv CM830 med en lilla glød, og det var fantastisk.
__________________ Woah! Du fant min hemmelige setningen! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Jeg dunno, I'm sorta forkjærlighet for cyan de har i det bildet. Hvis belysningen allerede leveres med den, jeg ville bare ha det, kanskje feste noen UV cathodes og få UV kabling. Purple ville ikke være dårlig selv.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Bare én stemme? Pfft, ikke får ingen interesse rundt her uansett!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| svarte jeg har aurora men jeg har billigere uten forsiden masseendringer det geniale
| |||
| |||
| Ja, var ikke som den du hadde, jeg hadde en følelse det var grunnleggende. Jeg er fristet mot svart en nå, bare fordi hovedkortet jeg ser på får er svart og rød, så jeg tror det ville passe inn i den svarte saken med et ondt ser røde gløden fra innsiden. Jeg ville ha til å vedta forsiden lysdioder skjønt, endre dem fra blå til rød annet det ville se rart.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| NZXT eller Gigabyte Aurora 570? | harryc | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 30 mai 2008 14:03 |
| Artic Silver trengs! | Cew27 | CJ Brukes Marketplace | 11 | 4 mars 2008 15:51 |
| Trend Aurora Duet ISDN Tester | delboy2028 | CJ Brukes Marketplace | 1 | 26 januar 2008 01:55 |
| Gigabyte Aurora Silver | pete21 | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 14 januar 2008 00:27 |
| Nvidia 8800GTX i en gigabyte aurora 3d | Cew27 | Bærevesker & Strømforsyning | 4 | 29 desember 2007 17:28 |
| Thread Tools | |
| |