![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Silver, svart, eller en annan fråga? | |||
| Slick silver! | | 1 | 50,00% |
| Beasty Svart! | | 1 | 50,00% |
| Annan! | | 0 | 0% |
| Väljarna: 2. Du kan inte rösta i denna enkät | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Reet, och med beaktande av de komponenter för att gå i min nya bygga och delvis beslutade om den nya bord kommer det att gå på, jag har bestämt att jag nu har är alldeles för mycket för vad jag behöver, och jag är inte exakt angelägen om hur det ser ut för att det är lördag i mina ögon 24 / 7. Fallet är en Coolermaster stacker 832, och efter mycket forskning och om £ 80 - £ 90 tillbringa jag bestämde mig för att få Gigabyte 3D Aurora 570, som liknar den i Cewy's bygga, men jag tror att det är en något annorlunda variant. Men det finns i två färger ... tio gånger av tio skulle jag välja svart än silver, men den här gången jag diskuterar även att få silver en, det är som skall släppas ut på ett glas skrivbord, i full vy. ![]() Jag behöver ett fall som kan hus upp till 5 / 6 hårddiskar, har verktyg fri tillgång till det optiska enheter, kan ta ett 8800GTS, har sin strömförsörjning vid översta hörnet och i allmänhet är glädjande för ögat. Om någon har några andra förslag på under 100 pund får du gärna skicka dem Annars kan hjälpa mig att välja vilken färg för att få
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Silver ser bättre imo.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det är vad jag trodde så fort jag såg dem sida vid sida. Jag är frestad att gå silver, vad färg katoder skulle du rekommendera att gå med den? Om jag skulle gå svart Jag skulle antingen sticka rött eller grönt i det, men dollar ett svårt val, jag tänkte lila, som jag har sett ett silver CM830 med ett lila sken och det såg häftigt.
__________________ Woah! Du har hittat min hemliga meningen! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Jag vet inte, jag är sorta smak av cyan de har i den bilden. Om belysning redan levereras med det, jag vill bara ha det, kanske sticka några UV katoder och få lite UV kablar. Lila är inte dåligt ändå.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Bara en röst? Pfft, inte kan få något intresse runt här oavsett vad!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| svart har jag norrsken men jag har den billigare en utan främre bulk det strålande
| |||
| |||
| Ja, inte som en man hade jag haft en känsla av det var grundläggande. Jag är frestad mot svart ett nu, helt enkelt därför att moderkortet Jag tittar på allt är svart och rött, så jag tror att det skulle passa bra i den svarta fallet med ett ont ser rött sken inifrån. Jag skulle behöva anta framsidan lysdioder dock ändra dem från blått till rött annars det skulle se konstigt.