![]() |
|
| |||
| |||
| heyy der Dette kan være et virkelig dumt spørgsmål, men dårligt spørge anyways ![]() mit tilfælde har 4x 80mm fan grillapparater / huller eller hvad du ønsker at kalde dem, er det værd at bruge 80mm til 120mm adapter? mine fans gøre en hel del støj, som det er, på trods af min indsats for at gøre dem quiter. im også forsøger at øge mængden af luftstrømmen i hele sagen. ville de adapter gør meget forskel? eller wud de begrænser mængden af strøm? cheers, MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| godt du kunne gøre en 9v Mod til din 80 fans? Jeg bruger en 120mm adapter på min CPU og det wispers fordi 120mm fan har til slag tho en 80mm hul luften movment er pritty stærk som forsøger at flytte en masse luft tho de 80mm hul er der ingen måde u kunne gøre det drejer hul a120mm? sparer dig en adapter så og rumfart
|
| |||
| |||
| ive allerede tænkt på det 9v idé. im vil købe en fan controller på et tidspunkt, som en masse af den tid, min pc isnt arbejder meget hårdt, så intet reelt behov for køling til at være på fuld. og som for at udvide huller? Jeg tror, jeg kunne, men jeg dont vover, som alle perspex tilfælde: P ive arbejdet på perspex før, og det har en vane med revnedannelse. kunne gå den adapter, hvis det gør ikke begrænse luftstrømmen til meget. MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uh, en 80mm åbning vil være en 80mm åbning medmindre du gå derind med en dremel. A 120mm fan vil spin langsommere end 80mm, så det vil være langt mindre funktionel end blot at 80mm fans i der i første omgang.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|