mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

80mm til 120mm adapter??

Reply

Thread Tools
Old 11 oktober 2008, 13:59
Medlem Gruppen

heyy der

Dette kan være et virkelig dumt spørgsmål, men dårligt spørge anyways
mit tilfælde har 4x 80mm fan grillapparater / huller eller hvad du ønsker at kalde dem, er det værd at bruge 80mm til 120mm adapter? mine fans gøre en hel del støj, som det er, på trods af min indsats for at gøre dem quiter. im også forsøger at øge mængden af luftstrømmen i hele sagen. ville de adapter gør meget forskel? eller wud de begrænser mængden af strøm?

cheers, MCTW
Old 11 oktober 2008, 14:19
Donor-Gruppen

godt du kunne gøre en 9v Mod til din 80 fans? Jeg bruger en 120mm adapter på min CPU og det wispers fordi 120mm fan har til slag tho en 80mm hul luften movment er pritty stærk som forsøger at flytte en masse luft tho de 80mm hul er der ingen måde u kunne gøre det drejer hul a120mm? sparer dig en adapter så og rumfart

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocket! Athlon 64 3000 +
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1,50 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB PCI G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster HD 5,1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY luftkølet varmeafleder
Network / Internet:
Virgin 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 11 oktober 2008, 14:28
Medlem Gruppen

ive allerede tænkt på det 9v idé. im vil købe en fan controller på et tidspunkt, som en masse af den tid, min pc isnt arbejder meget hårdt, så intet reelt behov for køling til at være på fuld. og som for at udvide huller? Jeg tror, jeg kunne, men jeg dont vover, som alle perspex tilfælde: P ive arbejdet på perspex før, og det har en vane med revnedannelse. kunne gå den adapter, hvis det gør ikke begrænse luftstrømmen til meget.

MCTW
Old 12 oktober 2008, 02:58
Donor-Gruppen

Uh, en 80mm åbning vil være en 80mm åbning medmindre du gå derind med en dremel. A 120mm fan vil spin langsommere end 80mm, så det vil være langt mindre funktionel end blot at 80mm fans i der i første omgang.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.