![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Heyy siellä Tämä voi olla todella tyhmä kysymys, mutta huonosti kysyä anyways ![]() Minun tapauksessani on 4x 80mm tuuletin grillit / reikiä tai mitä haluat soittaa heille, on syytä käyttää 80mm ja 120mm adapteria? Omat fanit tekevät melko paljon melua kuin se onkin, vaikka minun pyrkimyksiä tehdä niistä quiter. im myös yrittää lisätä määrä ilmavirran koko asiassa. Voisiko sovittimet tehdä paljon eroa? tai WÜD ne rajoittavat määrä virtaus? cheers, MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hyvin voit tehdä 9v mod teidän 80 faneille? i käyttää 120mm adapteri minun CPU ja se wispers koska 120mm tuuletin on isku tho yksi 80mm reikä ilmassa movment on pritty vahva kuin sen yrittää siirtää paljon ilmaa tho on 80mm reikä ei ole millään tavalla u voisi tehdä tapauksessa reikä a120mm? säästää sovittimen sitten ja avaruus
|
| |||
| |||
| ive jo ajatella 9v ajatus. im aikoo ostaa fan controller jossain vaiheessa, niin paljon aikaa minun pc isnt erittäin lujasti töitä, joten ei ole todellista tarvetta Jäähdytyskylvyn olevan täynnä. ja laajentaa reikiä? Odotan voisin, mutta en oikeastaan dont uskalla, koska sen kaikki Perspex tapauksessa: P ive työskennellyt Perspex ennen, ja se on tapana halkeilua. saattaa mennä adapteria, jos se doesnt rajoittaa ilmavirran paljon. MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Öh, joka 80mm avaamisesta tulee olla 80mm avaamisesta, jos et mene sinne, jossa on DREMEL. A 120mm tuuletin aikoo spin hitaampaa kuin 80mm, joten se on paljon vähemmän toiminnallinen kuin vain laskemisesta 80mm faneja siellä ensin.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|