![]() |
|
| |||
| |||
| heyy er Dit kan een heel domme vraag, maar ziek vragen Anyways ![]() mijn geval heeft 4x 80mm fan grills / gaten of wat je ook wilt noemen, is het de moeite waard het gebruik van 80mm tot 120mm adapters? mijn fans maken nogal wat lawaai als het is, ondanks mijn pogingen om ze te laten quiter. im ook proberen om het bedrag van de luchtstroom in de hele zaak. zou de adapters maken veel verschil? WUD of beperken zij het bedrag van stroom? cheers, MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| en je kon doen een 9V mod aan uw 80-fans? Ik gebruik een 120mm-adapter op mijn cpu en het wispers omdat de 120mm ventilator blaast tho een 80mm gat de lucht movment is pritty sterk als haar probeert te bewegen een hoop lucht tho het 80mm gat is er geen manier waarop u zou kunnen maken de zaak gat a120mm? bespaart u een adapter vervolgens en ruimte
|
| |||
| |||
| ive al nagedacht over de 9V idee. im going to buy a fan controller bij een bepaald punt, zoals een groot deel van de tijd mijn pc isnt werken heel hard, dus niet echt nodig voor de koeling ten volle. en als voor de uitbreiding van de gaten? Ik schat dat ik kon, maar ik ben nu dont durven, als alle perspex geval: P ive gewerkt perspex voor, en het is een gewoonte van kraken. misschien gaan de adapters als zij doesnt beperken de luchtstroom te veel. MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uh, een 80mm opening zal een 80mm opening, tenzij je er met een Dremel. Een 120mm fan gaat draaien langzamer dan de 80mm, dus het zal veel minder functioneel dan zomaar 80mm fans daar in de eerste plaats.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Powerline Ethernet Adapters? | mctw | Netwerken, modems & VoIP | 9 | 27 november 2009 16:44 |
| Wireless USB Adapters & BSOD | Jorge Luis | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 15 jun 2009 03:44 |
| Thread Tools | |
| |