![]() |
|
| |||
| |||
| heyy det Dette kan være et veldig dumt spørsmål men ill be anyways ![]() mitt tilfelle har 4x 80mm vifte Grillene / hull eller hva du vil kalle dem, er det verdt å bruke 80mm til 120mm adaptere? mine fans lage ganske mye støy som det er, til tross for min innsats for å gjøre dem quiter. im prøver å øke mengden av luftstrømmen gjennom hele saken. ville adaptere gjør mye forskjell? eller wud de begrense flyten? Skål, MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| godt du kunne gjøre en 9v mod til 80 fans? Jeg bruker en 120mm adapter på min CPU og det wispers fordi 120mm vifte har å blåse tho en 80mm hull luften movment er pritty sterk som forsøker å flytte en masse luft tho den 80mm hull er det ingen vei u kunne gjøre det gjelder hull a120mm? sparer du en adapter så og plass
|
| |||
| |||
| Ive allerede tenkt på det 9v idé. im skal kjøpe en vifte kontrolleren ved et tidspunkt, da mye av tiden min pc isnt arbeider veldig hardt, så ingen reelle behovet for kjøling til å være full. og for å utvide hull? Jeg regner jeg kunne, men jeg egentlig ikke tør, som alle perspex tilfelle: P Ive jobbet perspex før, og det har en vane cracking. kan gå i adaptere dersom den ikke begrenser luftstrømmen til mye. MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uh, en 80mm åpningen er altså en 80mm åpning med mindre du gå inn med en dremel. En 120mm vifte skal snurre saktere enn 80mm, så det vil være mye mindre funksjonell enn bare å samle 80mm fans der i utgangspunktet.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Powerline Ethernet Adapter? | mctw | Nettverk, modem og VoIP | 12 | I går 17:48 |
| Trådløs USB adaptere & BSOD | Jorge Luis | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 15 juni 2009 03:44 |
| Thread Tools | |
| |