![]() |
|
|
|||
|
|||
|
heyy det
detta kan vara en riktigt dum fråga, men sjuka frågar ändå ![]() mitt fall har 4x 80mm fläkt grill / hål eller vad du vill kalla dem, är det värt att använda 80mm till 120mm adaptrar? mina fans göra en hel del buller som det är, trots mina försök att göra dem quiter. im också försöka öka mängden luftflöde hela fallet. skulle adaptrar göra stor skillnad? eller WÜD de begränsa mängden flöde? Skål, MCTW |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
och du kunde göra ett 9v mod till din 80 fans? Jag använder en 120 mm adapter på min CPU och det wispers
eftersom 120mm fläkt som blåser tho ett 80mm hål luften movment är pritty stark som försöker att flytta en massa luft tho den 80mm hål finns det något sätt och skulle kunna göra det gäller hål a120mm? sparar du en adapter då och rymden
|
|
|||
|
|||
|
ive redan tänkt på det 9v idé. im går att köpa en fläkt registeransvarige vid en viss tidpunkt, eftersom en hel del av Temne min pc isnt arbetar mycket hårt, så inget verkligt behov av kylning vara full. och för att utvidga hål? Jag tror att jag kunde, men jag verkligen dont vågar, som alla perspex fall: P ive arbetat med perspex innan och har en vana att knäcka. kan gå Adaptrar om det doesnt begränsa luftflödet till mycket.
MCTW |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Uh, ett 80mm öppning kommer att bli en 80mm öppnande, såvida du inte gå in där med en dremel. En 120mm fläkt som kommer att snurra långsammare än 80mm, så det kommer att bli mycket mindre funktionell än att bara 80mm fläktar i det i första hand.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|