![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ostin TÄMÄN FAN, Joka on 80mm tuuletin, joka liikkuu kuin 80 cfm tai jotain. No minun PC on aika viileä, mutta aivan liian kovaa. En voinut säätää nopeuden bios, ikkunat, tai mikä tahansa muu ohjelmisto perustuu soultion.
Sen mukana tulee 4 napainen Molex, ja 3-nastainen liitin on vain yksi lanka. Kun 3 pin käytetään se raportoi kierrosnopeutta. Siksi olen päättänyt tutkia tuulettimen nopeuden asioita laitteina. Ikävä kyllä, ne kaikki näyttävät vaativan 3 pin liittimet, ja minun 3 nastainen liitin on vain yksi lanka. Tämä johti minut tähän tuotteeseen, Tämä tässä lanka, Että näyttää siltä kuin se voi tepsiä. Mutta i huomautus 2 johdot puuttuvat, 4 pin loppuun, ja i dont tiedä, onko se sotku, kun tuuletin, aiheuttaa sen Molex on 4 nastat 4 johtoja. Olen myös huomannut, että tuuletin on vain 2 johdot Menemättä sen poistamiseksi Molex-liitäntä, punainen ja musta, jotka ovat myös ainoa 2 sovitin i found. Lisäksi olin sitten haluaisin koukku puhallin on yksi näistä viittaa edellä sovitin tekee nämä erät yhteensopivia. Haluaisin tilata osat asap ja haluan kuulla lisää knowledgable ihmiset ennen i tilata tavaraa, joka kestää muutaman päivän päästä vain löytää se doesnt työtä. Ole hyvä ja auta Olen melko sekava. Thanks in advance. |
|
|
|||
|
|||
|
Minulla oli sama ongelma minun pc, odottaa kanssa 4-faneille, sekava johdotuskaaviot tässä me tulemme! Silti
Oikea, tuulettimen olet ostanut kulkee yli 5000 kierrosta minuutissa, joilla on hullua nopeasti, minkä vuoksi on erittäin kovaa, mutta hyvin tehokas! The Fan Controller olet yhteydessä on täydellinen ratkaisemiseksi. Kuten olet todennut, rekisterinpitäjä toimii ainoastaan 3pin tuuletin liittimet, jossa tuuletin ei ole (no, se ei vaan ole se, että voit käyttää valtuuksiaan). Niin, sinun täytyy saada sovittimen alkaen Molex on 3pin. Valitettavasti i cant näyttävät löytävän yksi newegg, sovitin olet yhteydessä ei toimi tässä tapauksessa. Se voi olla rewired sopii kuitenkin teille mielelläni tehdä tämän? se ei tule olemaan monimutkaista. Jos olet, huonosti näyttää, miten. Ja voit vastata muiden kysymykseen. se on vain 2 kaapelit koska fanit ajaa 12v, Molex on 12v ja 5v, niin se vain tarvitsee 12v. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Eivätkö 3 nastat nimenomaan nopeuden säätö? eli. tarvitset yhteensopivan fani, voit muuntaa toisin päin, mutta ei tavalla, jota yrität En pelkää.
Voit saada Fan-ohjaimet ja Molex, ne yksinkertaisesti säännellä jännite siitä panos Molex, lähtee yksi vähentää jännite on tuotoksen, riippuen miten olet mukautetaan sitä. Probabl yksinkertaisin asia voit tehdä, on shimmy johdot siirtyivät puhaltimen Molex, niin että se ottaa 5v mehu alkaen PSU, ei 12v. It'll suorita noin puoli nopeutta, ja se on paljon hiljaisempi. My System: FordyPC
|
|
|
|||
|
|||
|
The 3rd nastainen vain raportoi tuulettimen RPM, se riippuu, onko aluksella tukee tuulettimen nopeuden valvonta.
Fordy; saat adapterit että päin, ne usein dont on RPM palautetta vaikka, mutta sen yksinkertainen riitä lanka se tuumaa Olen 12v Molex faneja minun pc, nämä kytkeä uros Molex naaraspuolisiin 3pin adapteria, joka plug suoraan tuulettimen ohjain. Rekisterinpitäjä (kuten sanoitte) vain säätää jännitettä. Voit myös suorittaa tuuletin 7v vain käyttämällä Molex, mutta PSU on suhteellisen hyvä siitä. |
|
|
|||
|
|||
|
Voi ok pahoillani, olen sitä mieltä, olin ajatellut jotain muuta ehkä ..
Quote:
![]() Se tarvitsee vain liikkuvat kahden johdot kahteen vapautunut reikää. |
|
|
|||
|
|||
|
7v on melko helppoa, vaikka ei ole sitä. Se on helpompaa, mutta se doesnt apua tuulettimen ohjain, sillä se on 3pin vain :-( annoying.
Kuitenkin johtoja ei ole kovin vaikea, ja se tekee elämästä paljon helpompaa! Sain adapterit mainitsin siitä Ebayssä, mutta i cant näyttävät nähdä ne nyt ... |