![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg ønskede at installere en sag system fan i min PC dog alle molex strøm stik er blevet taget op af CD, DVD, DVD-RW og harddiske. Derfor er jeg tilbage med ikke hvor at lukke min fan siden er der ingen forbindelse på bundkortet enten. Før min fan blev sluttet til ekstra molex stik, men DVD-RW fandt det sted forlader mig ikke plads til at sætte det i. Det er at bemærke, at sagen kan accomated en fan (så theres ingen fan for så vidt ret Noe) og jeg har ikke installere DVD-RW. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Molex splitteren. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Okay thanx Dave, bare nødt til at se, om min lokale pc eller elektronisk butikker ville have dem til rådighed. |
|
| |||
| |||
| Hvis ikke få dem online, er de om prisen på en dåsecola. |
|
| |||
| |||
| Jeg fandt den pris, jeg tror, at hvis en dåsecola er 2 sterling pounds i UK derefter ur højre. BTW do u know nogen måde jeg kan øge strømmen eller cool mit system uden dyre tilbehør. Lige metoder og små justeringer måske fordi mit tilfælde kun har en åbning for en fan (bagsiden), og jeg bemærker, at nyere systemer har tre områder. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| God kabelfremføring kan hjælpe.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Takket Carbon, men hvad der præcist er godt kabelfremføring? |
|
| |||
| |||
| Tucking væk kabler i reservedele drev bugter, ved hjælp af et minimum af molex hvis du har to kabler, kreativ anvendelse af zip bånd. Ser renere, vil gøre tingene lettere, og vil køre en masse køligere.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Power LED for sag | Razer | Cases & Strømforsyninger | 3 | 11 april 2009 12:12 |
| Track Pad Tænd - koncept for en sag Mod | Razer | Cases & Strømforsyninger | 2 | 16 marts 2009 07:40 |
| Windows XP PC Alternative | Brenna | Linux & Alternative OS | 11 | 27 februar 2009 21:41 |
| Meget vigtigt spørgsmål om sagen fan magt | ilop12 | Cases & Strømforsyninger | 12 | 31 januar 2009 17:57 |
| Hvem har nogensinde forladt en strømforsyning ud af sagen? | drini123 | Cases & Strømforsyninger | 14 | 6. aug 2008 21:35 |
| Thread Tools | |
| |