![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi everyone, Halusin asentaa tapauksessa järjestelmän tuulettimen minun PC kuitenkin kaikki Molex teho liittimet on mennyt CD, DVD, DVD-RW-ja levyä. Siksi olen jäänyt mitään mistä pistoke minun tuulettimen koska ei ole mitään yhteyttä, emolevyn joko. Ennen tuuletin oli kytketty extra Molex-liitin, mutta DVD-RW otti sen paikka jättää minua, joilla ei ole tilaa kytke se tuumaa On pantava merkille, että kyseessä voi accomated yksi fani (niin Theres no fan for tapauksessa oikeus noe) enkä asentaa DVD-RW. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Molex jakotislauskolonnin. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Okei thanx Dave, vain onko oman paikallisen tietokoneen tai sähköisessä kaupoissa olisi näitä saatavilla. |
|
| |||
| |||
| Jos ei saada ne verkkoon, ne ovat hinta, joka voi cola. |
|
| |||
| |||
| Löysin hinta mielestäni jos voi cola on 2 punnan puntaa Yhdistyneen kuningaskunnan sitten ur oikeassa. BTW do u tietää millään tavalla voin lisätä virta tai jäähtyä my system ilman kalliita lisävarusteita. Just ja pieniä säätöjä ehkä siksi minun tapauksessani vain yksi avaamisesta tuulettimen (takana) ja huomaan, että uudempia järjestelmiä on kolme alueilla. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyvä asennusputkijärjestelmät voi auttaa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Kiitos Carbon mutta mitä tarkalleen ottaen on hyvä asennusputkijärjestelmät? |
|
| |||
| |||
| Tucking pois kaapelit varaosien ajaa lahdilla käyttäen vähintään Molex jos sinulla on kaksi kaapelit, luova käyttö zip-siteet. Näyttää puhtaampia, tekee tavaraa helpompaa, ja ne kestävät paljon siistimpi.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |