![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, Ik wilde het installeren van een geval systeem ventilator in mijn pc echter alle macht Molex aansluitingen zijn getroffen door de CD, DVD, DVD-RW en harde schijven. Daarom ben ik nog niet waar te plug mijn fan omdat er geen aansluiting op het moederbord zijn. Voordat mijn ventilator werd aangesloten op de extra Molex connector, maar de DVD-RW nam hij de plaats van vertrek mij geen ruimte om aan te sluiten zij inch Het is te merken dat de zaak kan accomated een ventilator (dus geen ventilator voor het geval het recht NOE) en ik heb niet het installeren van de DVD-RW. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Molex splitter. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Oke thanx Dave, gewoon om te zien of mijn lokale pc of elektronische winkels zou deze beschikbaar zijn. |
|
| |||
| |||
| Zo niet krijgen ze online, ze zijn over de prijs van een blikje cola. |
|
| |||
| |||
| Ik vond de prijs die ik denk dat als een blikje cola is 2 pond sterling in het Verenigd Koninkrijk dan ur rechts. BTW do u weten welke wijze kan ik toename van de stroom of cool mijn systeem zonder dure accessoires. Net methoden en kleine aanpassingen misschien omdat mijn geval slechts een opening voor een fan (de achterkant) en ik merk dat nieuwere systemen heeft drie gebieden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goede kabel management kan helpen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Dankzij Carbon, maar wat er precies is goed kabel management? |
|
| |||
| |||
| Tucking weg kabels in spare drive bays, met een minimumbedrag van Molex als u twee kabels, creatief gebruik van zip-banden. Looks schoner zal maken spullen gemakkelijker, en loopt een stuk koeler.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Power-LED voor zaak | Razer | Cases & Power Supplies | 3 | 11 apr 2009 12:12 |
| Track Pad Power On - Concept voor een Case Mod | Razer | Cases & Power Supplies | 2 | 16 mrt 2009 07:40 |
| Windows XP pc Alternatief | Brenna | Linux & Alternative OS | 11 | 27 feb 2009 21:41 |
| Zeer belangrijke vraag over de zaak fan macht | ilop12 | Cases & Power Supplies | 12 | 31 Jan 2009 17:57 |
| Heeft iemand ooit liet een stroomaansluiting van de zaak? | drini123 | Cases & Power Supplies | 14 | De 6 augustus 2008 21:35 |
| Thread Tools | |
| |