![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg ønsker å installere en sak system fan på min PC imidlertid alle Molex strøm kontaktene har blitt tatt opp av CD, DVD, DVD-RW og HardDrives. Derfor jeg er igjen med ingen der til å koble min fan siden det er ingen tilkobling på hovedkortet heller. Før min fan ble plugget inn i ekstra Molex-kontakt, men DVD-RW fant det sted forlater meg ikke rom for å koble den i. Det er å være oppmerksom på at saken kan accomated en fan (slik Theres no fan for tilfelle rett noe) og jeg ikke installere DVD-RW. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Molex splitter. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ok thanx Dave, bare for å se om min lokale PC eller elektroniske butikker ville ha disse tilgjengelige. |
|
| |||
| |||
| Hvis ikke få dem, de er om prisen på en colaboks. |
|
| |||
| |||
| Jeg fant den prisen tror jeg hvis en colaboks er 2 sterling pounds i Storbritannia og ur høyre. BTW gjøre u vite noen måte jeg kan øke flyten eller avkjøle systemet uten kostbart ekstrautstyr. Bare metoder og små justeringer kanskje fordi mitt tilfelle bare har en åpning for en fan (bak) og jeg merker at nyere systemer har tre områder. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Good kabel ledelsen kan hjelpe.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Takk Carbon men hva er god kabel ledelse? |
|
| |||
| |||
| Tucking unna kabler i reservedeler stasjonen bukter med en minimumsmengde Molex hvis du har to kabler, kreativ bruk av zip bånd. Ser renere, vil gjøre ting enklere, og vil kjøre en mye kjøligere.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |