mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

AMD Vand Køling nødvendigt?

Reply

Thread Tools
Old 15. juni 2009, 19:52
Ny Medlem Gruppen

Default AMD Vand Køling nødvendigt?

Hej alle. Jeg har allerede forsøgt søger gennem andre tråde om vand afkøling, men ingen virkelig direkte tot han spørgsmål, som jeg har.

First off, jeg kører en AMD 3.2ghz Phenom II X4, 700w OCZ GameXStream PSU, Asus M4A79T Deluxe bundkort, ATI Radeon 4870 grafikkort, 4 GB 1600 DDR3 Ram.

Nu .. Jeg søger til overclock nogle af mine ting, vigtigst CPU'en til 3,9 GHz.

Jeg har hørt det kan køre på luft ved 3.9, men er det virkelig alt det fint at køre det på 3,9 på luft? Vil mit system kører hot? Jeg er temmelig sikker på, at det vil blive kører varm at sige det mildt. I øjeblikket har 2 120mm fans i tilfælde, plus en mindre 80mm fan i front og PSU blæseren på toppen af en eftermarkedet CPU køler. Jeg er ikke sikker på, om dette er nok til at gøre skiftet fra 3,2 GHz til 3,9.

Vil du fyre tyder watercooling for det? Hvis så jeg vil formentlig overclock det højere end 3.9.

Hvis watercooling er nødvendig, hvad ville du foreslå til mit system? Jeg vil gerne holde prisen forholdsvis lav, hvis muligt. Jeg er også ... ikke den største på montering. Hvor svært / let er det at oprette watercooling ved dig selv? Kan du foreslå en professionel gøre det?

Thanks in advance.
Old 16. juni 2009, 08:52
Medlem Gruppen

Et anstændigt luftkøleren er bøde. Hvilke temperaturer er du kører på i øjeblikket?
Old 16. juni 2009, 19:12
Donor-Gruppen

Vand køling er aldrig nødvendigt.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.