![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen. Jeg har allerede prøvd å se gjennom andre tråder om vann avkjøling, men ingen virkelig direkte tot han spørsmålet jeg har. First off, Jeg kjører en AMD 3.2ghz Phenom II X4, 700w OCZ GameXStream PSU, Asus M4A79T Deluxe hovedkort, ATI Radeon 4870 grafikkort, 4 GB 1600 DDR3 Ram. Nå .. Jeg ser til overclock noen av mine ting viktigst CPU til 3,9 GHz. Jeg har hørt det kan kjøre på luft på 3.9, men er det egentlig alt det fint å kjøre den på 3.9 på luft? Vil systemet kjører varmt? Jeg er ganske sikker på at det vil bli kjører varm for å si det mildt. Jeg har for tiden 2 120mm vifter i saken, samt en mindre 80mm vifte i front og PSU viften på toppen av en ettermarkedet CPU-kjøler. Jeg er ikke sikker på om dette er nok til å få skiftet fra 3,2 GHz til 3.9. Vil dere foreslår Vannkjøling for det? Hvis det er slik jeg vil sannsynligvis overclock den høyere enn 3.9. Hvis Vannkjøling er nødvendig, hva ville du foreslå for mitt system? Jeg ønsker å holde prisen relativt lav hvis mulig. Jeg også ... ikke den største på sammenstillingen. Hvor vanskelig / enkelt er det å sette opp Vannkjøling av deg? Kan du foreslå en profesjonell gjøre det? Takk på forhånd. |
|
| |||
| |||
| En skikkelig luft kjøler er fin. Hvilken temperatur er du kjører på i dag? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vann kjøling er aldri nødvendig.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|