mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Antec 1200 chassis fan kontrol

Reply

Thread Tools
Old 1 januar 2009, 23:09
Medlem Gruppen

Jeg har en Antec 1200 tilfælde, og jeg spekulerede på, hvordan jeg ville gå om tilslutning chassis fans til bundkortet for kontrol via software. Jeg tror, jeg ville bruge en adapter, da de er lige molex kabler til magten. Hvis det er sandt, er der sådan en adapter?
Old 2 januar 2009, 08:09
Rik
Bandlyst Gruppen

Jeg er ikke engang sikker på, om den software, der findes til at gøre hvad du vil!

Mit system: Glowbox

Processor (s):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Bundkort:
Asus K8V-X
RAM Hukommelse:
512meg Infineon pc3200
Grafikkort (r):
Sapphire Radeom 9600 Pro Atlantis 128MB
Lydkort:
AC97
Harddisk (e):
40gig, 80gig, og 200gig
Optisk drev (r):
1 * CD-brænder, 1 * DVD-ROM
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Nu internet
Monitor (s):
Dell 19 "
Operating System (s):
XP Pro
Old 2 januar 2009, 08:22
Medlem Gruppen

Måske har du misforstået mit indlæg. Jeg er netop at forsøge at finde ud af, hvordan du tilslutter chassis fans til mit bundkort så jeg kan bruge den software, som fulgte med mit bundkort, eller andre, som lader dig overvåge og kontrollere chassis fans.
Old 2 januar 2009, 09:30
Medlem Gruppen

Molex er om magten sidste jeg husker, Må ikke du har lidt nubs på forsiden du tænder for at øge eller mindske fan hastigheder?

Jeg tror, at den eneste fan knyttet til bundkortet er CPU fan så det kan dreje hurtigere når processoren bliver varm.
Old 2. januar 2009, 10:00
Medlem Gruppen

Jeg tror jeg har fundet, hvad jeg behøver, men jeg er ikke sikker på spændingen for hver fan. 8 bukke for hver 4 pin molex til et 3-bens adapter (der er plads til på mobo) synes ikke det værd for mig nu, at jeg ser på det.
Old 2 januar 2009, 11:32
Medlem Gruppen

sin fik 6 fans, 7, hvis du tilføje dine egne. Thats 48 bukke mindst, formentlig en regning du ikke har brug for, især da det drejer lyder som en orkan, hvis du lægger dem alle på toppen = P
Old 2. januar 2009, 12:10
Rik
Bandlyst Gruppen

Enhver software til mobo (motheboard) vil kun give dig mulighed for at se de fan hastigheder, ikke justere dem.
Old 2 januar 2009, 13:21
Medlem Gruppen

Mit bundkort (Asus P5Q Deluxe) viser, at jeg kan ændre chassis fan hastigheder via den software, der fulgte med. Det kunne låse valgmulighed, når det har fans tilsluttet eller noget, jeg ved ikke med sikkerhed.
Old 2 januar 2009, 14:23
Rik
Bandlyst Gruppen

Jeg har også en asus mobo. Selv om den software, der fulgte med det ser ud som den kan styre ventilator hastigheder, kan det ikke.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.