vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

Antec 1200 alustan tuuletin valvonta

Reply

Thread Tools
Old 1 tammikuu 2009, 23:09
Jäsen

Default Antec 1200 alustan tuuletin valvonta

Minulla on Antec 1200, ja ihmettelin kuinka menisin noin liittymäperuste alustan fanien emolevyn valvonnan kautta ohjelmisto. Luulen, että olisi sovittimen, koska ne ovat vain Molex kaapelit valtaa. Jos tämä on totta, onko tällainen adapteri?
Old 2 tammikuu 2009, 08:09
Rik
Banned ryhmän

En ole edes varma, että jos ohjelma on olemassa, mitä haluat!

My System: Glowbox

Processor (s):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Emolevy:
Asus K8V-X
RAM-muisti:
512meg Infineon PC3200
Graphics Card (s):
Sapphire Radeom 9600 Pro Atlantis 128MB
Äänikortti:
AC97
Kiintolevy (t):
40gig, 80gig, ja 200gig
Optinen asema (t):
1 * cd-polttimen, 1 * dvd-rom
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Nyt internet
Monitor (t):
Dell 19 "
Operating System (s):
XP Pro
Old 2 tammikuu 2009, 08:22
Jäsen

Ehkä väärinymmärretty minun postitse. Olen vain yrittää selvittää, miten voit liittää alustan faneja minun emolevyn, jotta voin käyttää ohjelmistoa, joka tuli minun emolevyn tai jotkut muut, jonka avulla voit seurata ja valvoa alustan faneja.
Old 2 tammikuu 2009, 09:30
Jäsen

Molex on valtaan viime Muistan Älä olet vähän nubs etupuolella otat lisätä tai vähentää tuulettimien nopeudet?

Mielestäni ainoa tuuletin liittyvät emolevyn on CPU fan, jotta se voi spin nopeammin kun prosessori kuumenee.
Old 2 tammikuu 2009, 10:00
Jäsen

Taisin löytää mitä tarvitsen, mutta en ole varma jännite kunkin tuuletin. 8 taalaa jokaista 4 napainen Molex on 3 nastainen sovitin (mahtuu mobo) ei ole sen arvoinen minulle nyt, että odotan sitä.
Old 2 tammikuu 2009, 11:32
Jäsen

sen sai 6-faneille, 7 jos lisäät omaa. Thats 48 taalaa ainakin todennäköisesti kustannuksella et tarvitse, varsinkin kun kyseessä kuulostaa hurrikaani jos laittaa ne kaikki päälle = P
Old 2 tammikuu 2009, 12:10
Rik
Banned ryhmän

Ohjelmistoa varten mobo (motheboard) vain voit nähdä tuulettimien nopeudet, ei muuttaa niitä.
Old 2 tammikuu 2009, 13:21
Jäsen

Oma emolevyn (Asus P5Q Deluxe) osoittaa, että voin vaihtaa alustan tuulettimien nopeudet kautta ohjelmisto se tuli. Se voi lukita vaihtoehto, kun se on faneille kytketty tai jotain, en tiedä varmasti.
Old 2 tammikuu 2009, 14:23
Rik
Banned ryhmän

Minulla on myös Asus mobo. Vaikka mukana tullut ohjelma näyttää siltä, että se voi valvoa tuulettimien nopeudet, se ei pysty.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.