![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on Antec 1200, ja ihmettelin kuinka menisin noin liittymäperuste alustan fanien emolevyn valvonnan kautta ohjelmisto. Luulen, että olisi sovittimen, koska ne ovat vain Molex kaapelit valtaa. Jos tämä on totta, onko tällainen adapteri? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole edes varma, että jos ohjelma on olemassa, mitä haluat!
| |||
| |||
| Ehkä väärinymmärretty minun postitse. Olen vain yrittää selvittää, miten voit liittää alustan faneja minun emolevyn, jotta voin käyttää ohjelmistoa, joka tuli minun emolevyn tai jotkut muut, jonka avulla voit seurata ja valvoa alustan faneja. |
|
| |||
| |||
| Molex on valtaan viime Muistan Älä olet vähän nubs etupuolella otat lisätä tai vähentää tuulettimien nopeudet? Mielestäni ainoa tuuletin liittyvät emolevyn on CPU fan, jotta se voi spin nopeammin kun prosessori kuumenee. |
|
| |||
| |||
| Taisin löytää mitä tarvitsen, mutta en ole varma jännite kunkin tuuletin. 8 taalaa jokaista 4 napainen Molex on 3 nastainen sovitin (mahtuu mobo) ei ole sen arvoinen minulle nyt, että odotan sitä. |
|
| |||
| |||
| sen sai 6-faneille, 7 jos lisäät omaa. Thats 48 taalaa ainakin todennäköisesti kustannuksella et tarvitse, varsinkin kun kyseessä kuulostaa hurrikaani jos laittaa ne kaikki päälle = P |
|
| |||
| |||
| Ohjelmistoa varten mobo (motheboard) vain voit nähdä tuulettimien nopeudet, ei muuttaa niitä. |
|
| |||
| |||
| Oma emolevyn (Asus P5Q Deluxe) osoittaa, että voin vaihtaa alustan tuulettimien nopeudet kautta ohjelmisto se tuli. Se voi lukita vaihtoehto, kun se on faneille kytketty tai jotain, en tiedä varmasti. |
|
| |||
| |||
| Minulla on myös Asus mobo. Vaikka mukana tullut ohjelma näyttää siltä, että se voi valvoa tuulettimien nopeudet, se ei pysty. |