![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Antec 1200 het geval en ik vroeg me af hoe ik zou gaan over het aansluiten van het chassis fans op het moederbord voor de controle via software. Ik denk dat ik een adapter nodig, omdat ze net Molex kabels voor stroom. Als dat waar is, is er een dergelijke adapter? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben niet eens zeker weet of de software bestaat om te doen wat je wilt!
| |||
| |||
| Misschien heeft u verkeerd begrepen mijn bericht. Ik ben gewoon proberen te achterhalen hoe u het chassis fans op mijn moederbord, dus ik kan gebruik maken van de software die bij mijn moederbord, of anderen, dat kun je volgen en te controleren chassis fans. |
|
| |||
| |||
| Molex is om de macht laatste herinner ik me, niet je weinig nubs op het voorpaneel u te verhogen of te verlagen ventilatorsnelheden? Ik denk dat de enige fan in verband met het moederbord is de CPU-fan, dus het kan draaien sneller als de processor wordt heet. |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat ik gevonden wat ik nodig heb, maar ik ben niet zeker van de spanning voor elke fan. 8 dollar voor elke 4 pin Molex naar een 3 pins adapter (past op mobo) lijkt niet de moeite waard om me nu dat ik naar kijken. |
|
| |||
| |||
| haar kreeg 6 fans, 7 als je je eigen uitbreidingen toevoegen. Thats 48 dollar althans, waarschijnlijk een last die u niet nodig, met name omdat de zaak klinkt als een orkaan als je ze allemaal op de top = P |
|
| |||
| |||
| Software voor het mobo (motheboard) zal pas kun je zien dat de fan snelheden, niet aanpassen. |
|
| |||
| |||
| Mijn moederbord (Asus P5Q Deluxe) laat zien dat ik kan het chassis ventilatorsnelheden via de software kwam met. Het kan blokkeren de optie eenmaal is aangesloten ventilatoren of zoiets, ik weet het niet zeker. |
|
| |||
| |||
| Ik heb ook een asus mobo. Terwijl de software die bij het eruit ziet kan controle ventilatorsnelheden, kan het niet. |