![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja, jeg ville få en Enermax Galaxy 850 eller 1000W, men jeg så Corsair, og nu har jeg spurgt mig selv, hvis jeg skal gå til det i stedet. Så hvad jeg vil gerne vide, er, om nogen har yderligere oplysninger om dette PSU? er det noget godt? Min far og ældre bror har begge fået Corsair PSU's Men de er ikke så høje drevne (en 640W og en 420W eller omkring disse værdier) uden problemer, men disse computere er ikke høje ende computersystemer gerne minen vil være.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Afhænger af prisen. Corsair gør god primærenheder.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Prisen er ca 145 £ |
|
| |||
| |||
| Det virker lidt høj. Hvis det er lavere end, hvad du kan få andre steder dog gå til det.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Godt enermax 850 er omkring denne pris, så jeg syntes, det var ganske billige faktisk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det samme watttal Enermax er afgjort mere.
| |||
| |||
| ok, jeg tror, jeg vil gå for at derefter |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 6GB Corsair Dominator GT Kit | rayy | CPU, bundkort og RAM | 4 | 6 oktober 2009 09:11 |
| Corsair Dominator hukommelse? | PSR | CPU, bundkort og RAM | 2 | 29 november 2008 11:32 |
| Corsair DHX boot problem | 250rod120 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 14 januar 2008 23:11 |
| Corsair eller OCZ | Thunderer | CPU, bundkort og RAM | 3 | 8 december 2007 10:41 |
| Corsair eller OCZ hukommelse? | skinnyman9000 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 10 august 2007 06:26 |
| Thread Tools | |
| |