![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ging om een Enermax Galaxy 850 of 1000W, maar ik zag de Corsair, en nu ben ik me af of ik zou gaan voor die plaats. Dus wat zou ik graag willen weten, heeft iemand over informatie over deze PSU? Het is niet goed? Mijn vader en oudere broer hebben beide kreeg corsair PSU's maar die zijn lang niet zo hoog powered (een 640W en een 420W of rond deze waarden) zonder problemen, maar die computers zijn geen high-end computersystemen als het mijne zal zijn.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Afhankelijk van de prijs. Corsair maakt goede PSUs.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| De prijs is ongeveer £ 145 |
|
| |||
| |||
| Dat lijkt een beetje hoog. Als het lager is dan wat je kunt krijgen elders wel voor gaan.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Nou de enermax 850 is ongeveer die prijs, dus ik vond het heel goedkoop eigenlijk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dezelfde wattage Enermax is zeker meer.
| |||
| |||
| ok, ik denk dat ik ga voor die vervolgens |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 6GB Corsair Dominator GT Kit | Rayy | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 6 oktober 2009 09:11 |
| Corsair Dominator geheugen? | PSR | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 29 nov 2008 11:32 |
| Corsair DHX boot probleem | 250rod120 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 14 Jan 2008 23:11 |
| Corsair en OCZ | Donderaar | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 8 Dec 2007 10:41 |
| Corsair en OCZ geheugen? | skinnyman9000 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 10 aug 2007 06:26 |
| Thread Tools | |
| |