![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel jeg skulle få en Enermax Galaxy 850 eller 1000W, men jeg så de Corsair, og nå er jeg lurer på om jeg bør gå for det i stedet. Det jeg vil vite, er det noen som har noen informasjon om denne PSU? er det noen bra? Min far og eldre bror har begge fått Corsair PSU er imidlertid de er ikke så høy strøm (en 640W og en 420W eller rundt disse verdiene) uten problemer, men disse datamaskinene er ikke avanserte datasystemer som mitt blir.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avhenger av prisen. Corsair gjør gode PSUs.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Prisen er ca £ 145. |
|
| |||
| |||
| Det virker litt høy. Hvis den er lavere enn hva du kan få andre steder selv, gå for det.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Godt enermax 850 er om pris, så jeg trodde det var ganske billig faktisk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den samme effekten Enermax er definitivt mer.
| |||
| |||
| ok, jeg tror jeg vil gå for at så |