![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja jag skulle få ett Enermax Galaxy 850 eller 1000W, men jag såg Corsair, och nu är jag undrar om jag bör gå för att i stället. Så vad jag skulle vilja veta, är inte någon som har några upplysningar om detta PSU? Är det bra? Min pappa och äldre bror har båda fick Corsair PSU: s men de är inte så hög ström (en 640W och en 420W eller runt dessa värden) utan problem, men dessa datorer är inte höga slutet datorsystem som mitt kommer att bli.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beror på priset. Corsair gör bra primära urvalsenheter.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Priset är ca £ 145 |
|
| |||
| |||
| Det verkar lite högt. Om det är lägre än vad du kan få någon annanstans Men gå för det.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Tja det enermax 850 är ungefär det priset, så jag tyckte det var ganska billigt faktiskt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Samma wattal Enermax är definitivt mer.
| |||
| |||
| ok, jag tror jag kommer att gå för att sedan |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 6GB Corsair Dominator GT Kit | rayy | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 6 oktober 2009 09:11 |
| Corsair Dominator minne? | PSR | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 29 november 2008 11:32 |
| Corsair DHX boot problem | 250rod120 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 14 januari 2008 23:11 |
| Corsair eller OCZ | Thunderer | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 8 december 2007 10:41 |
| Corsair eller OCZ minne? | skinnyman9000 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 10 august 2007 06:26 |
| Thread Tools | |
| |