![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan se billeder af nogen sag du ejer / har set læse om osv. så godt vælge de bedste på.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har gjort flere bygger i Lian-Li, og jeg nyder at bruge dem.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stedet, hvad der er på forsiden af så fald se ud? Forårsage den ser ganske god, og til den pris, tag udseende bør det være ganske god, jeg ville få et Antec 900 tilfælde, men efter at have set dette kunne jeg se om jeg kan aford de ekstra for det.
| |||
| |||
| Der er masser af fotos og analyser om http://www.xcase.co.uk/p/458375/lian...deo-ready.html Det er imponeret mig. |
|
| |||
| |||
![]() synes pretty cool mig ^ _ ^ |
|
| |||
| |||
| Jeg ved ikke rearly gerne udseendet af denne sag |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| At Li er et helvede af en dyr sag!
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg ved ikke, er du forpligtet til at bygge noget temmelig engangsforanstaltninger spektakulære i det, og jeg har brugt så meget om afkøling før nu, hvis du medtager lydløs PSU. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Første tilfælde opgradering var en thermaltake sopran: ![]() Men det var for lille til en X1950XT, så var nødt til at opgradere ... Til en Antec 900: ![]() Ikke imponere mig overhovedet. Besluttet at kontanter i den, og få dette udyr: ![]() Men som det står jeg at komme af med det også, som jeg vil have noget lidt mindre og mere attraktivt at sidde på mit skrivebord, så det er den ene I'm efter: ![]() Ikke er sikker på hvilken farve, skulle være sølv, og holder cian glød til det, eller måske slå den lilla, men jeg tror, jeg skal holde fast i traditionelle sorte, tilføje nogle røde glød til indersiden (som vil matche mit mobo) og erstatte den blå LED på forsiden med en rød en.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvor meget der tænker på at sælge, at coolermaster tilfældet for? og hvad kølebadets gerne om det?
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 2 PSU i en sag? | pete21 | Cases & Strømforsyninger | 11 | 4 august 2008 10:14 |
| Ny sag | Cew27 | Cases & Strømforsyninger | 5 | 27 april 2008 14:27 |
| Bedste fald for mig | Raver | Cases & Strømforsyninger | 5 | 6. dec 2007 02:24 |
| Leder du efter en sag | Vlad | Cases & Strømforsyninger | 9 | 4 december 2007 08:22 |
| Best sag? | clintondavidn | Cases & Strømforsyninger | 7 | 16. sep 2007 06:31 |
| Thread Tools | |
| |