![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| avulla katso kuvia on joka tapauksessa sinulla / nähnyt lukea jne. sitten hyvin päättää parhaiten.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen tehnyt useita turvautuu Lian-Li ja nauttia niistä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Paikalla, mitä on edessä, että jos näyttää? Aiheuttaa se näyttää melko hyvältä, ja sen hinta näyttää siltä kuin se olisi melko hyvä, aioin saada Antec 900 tapauksessa, mutta sen jälkeen nähdä tämän voisin nähdä jos voin aford ylimääräistä siitä.
| |||
| |||
| Mukana on paljon kuvia ja analysointi http://www.xcase.co.uk/p/458375/lian...deo-ready.html On vaikutuksen minuun. |
|
| |||
| |||
![]() näyttää melko viileä minulle ^ _ ^ |
|
| |||
| |||
| En rearly kuten ulkoasun Tällöin |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Että Li on yksi piruuttaan kallis tapauksessa!
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| En tiedä, et pakko rakentaa jotakin melko kertaluonteisia näyttäviä siihen, ja olen viettänyt että paljon jäähdytys ennen kuin nyt, jos otamme mukaan hiljainen PSU. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ensimmäisessä tapauksessa päivitys oli Thermaltake Soprano: ![]() Mutta se oli liian pieni, jonka X1950XT, joten oli päivittää ... Joka Antec 900: ![]() Ei yllättää minua lainkaan. Päätti käyttää hyväkseen, ja saada tämän peto: ![]() Mutta kuten se Saan eroon tästä, koska haluan jotain hieman pienempiä ja houkuttelevampi istua minun työpöytä, joten tämä on yksi Olen sen jälkeen, kun: ![]() Etkö ole varma, mikä väri, oli menossa on hopea, ja pitävät cian hehku siitä, tai mahdollisesti puolestaan se violetti, mutta uskon, että aion pitää kiinni perinteistä mustaa, lisätään hieman punainen hehku on sisällä (joka vastaa minun mobo) ja korvata sininen LED edessä, jossa on punainen yksi.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kuinka paljon ajattelua myydä että coolermaster tapauksessa? ja whats Jäähdytyskylvyn kuten sitä?