![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| laat zien foto's van elk geval je eigen / hebben gezien lezen enz. dan ook beslist het beste op.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb gedaan meerdere bouwt in Lian-Li en ik geniet er gebruik van maken.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ter plaatse, wat is de voorkant van die zaak eruit? Want het ziet er heel goed, en op het prijskaartje er uit ziet moet worden vrij goed, ik ging om een Antec 900, maar na het zien van dit kan ik zien of ik kan aford de extra voor.
| |||
| |||
| Er is veel foto's en analyses over http://www.xcase.co.uk/p/458375/lian...deo-ready.html Het is de indruk van me. |
|
| |||
| |||
![]() lijkt wel cool voor mij ^ _ ^ |
|
| |||
| |||
| Ik ben het niet rearly als de blik van die zaak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat Li is een hel van een dure zaak!
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik weet het niet, je bent gebonden aan bouwen iets mooi eenmalige spectaculair in en ik heb veel over koeling voor nu, indien u de stille PSU. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eerste geval was een upgrade Thermaltake Soprano: ![]() Maar het was te klein voor een X1950XT, dus had om te upgraden ... Om een Antec 900: ![]() Geen indruk op me te zijn. Besloten om contant geld in op deze en krijg dit beest: ![]() Maar zoals het nu voorligt I'm getting rid of dat ook, als ik wil iets kleiner en aantrekkelijker om te zitten op mijn bureau, dus dit is de een ben ik na: ![]() Weet u niet zeker welke kleur, ging zijn zilver, en houden de cian gloed is, of eventueel beurt het paars, maar ik denk dat ik ben gaan houden met de traditionele zwart, voeg enkele rode gloed aan de binnenkant (die overeenkomen met mijn mobo) en vervang het blauwe lampje aan de voorzijde met een rode.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hoeveel denken van de verkoop van dat coolermaster geval voor? en wat de koeling zoals op het?