![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan se bildene av alle tilfelle du eier / har sett les om etc. så vel bestemme best på.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har gjort flere bygger i Lian-Li, og jeg liker å bruke dem.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Spot, hva som er foran i så fall se ut? Fordi det ser ganske bra, og på prislappen ser ut som det bør være ganske god, jeg skulle få et Antec 900 tilfelle, men etter at du får se dette som jeg kan se om jeg kan aford ekstra for det.
| |||
| |||
| Det er massevis av bilder og analyse på http://www.xcase.co.uk/p/458375/lian...deo-ready.html Det er imponert meg. |
|
| |||
| |||
![]() virker ganske kul til meg ^ _ ^ |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke rearly liker utseendet til at saken |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| At Li er et helvete av en dyr sak!
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg vet ikke, du er nødt til å bygge noe ganske ENGANGSTJENESTER spektakulære i det og jeg har tilbrakt mye på kjøling før nå hvis du inkluderer lydløs PSU. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Første tilfellet oppgradering var en thermaltake soprano: ![]() Men det var for lite for en X1950XT, så måtte oppgradere ... Til et Antec 900: ![]() Gjorde ikke inntrykk på meg i det hele tatt. Besluttet å kontanter på den og få dette dyret: ![]() Men som det står jeg bli kvitt det også, så jeg vil ha noe litt mindre og mer attraktivt å sitte på mitt bord, så dette er en jeg etter: ![]() Ikke sikker på hvilke farger, skulle bli sølv, og holde cian gløden til den, eller eventuelt slå det lilla, men jeg tror jeg skal feste med tradisjonell svart, legge til noen røde gløden på innsiden (som samsvarer min mobo) og erstatte det blå lyset på fronten med en rød en.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvor mye som er tenkt å selge som coolermaster sak for? og hva de kjøling som på den?
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 2 PSU i en sak? | pete21 | Bærevesker & Strømforsyning | 11 | 4 august 2008 10:14 |
| Ny sak | Cew27 | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 27 april 2008 14:27 |
| Beste fall for meg | Raver | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 6 desember 2007 02:24 |
| Leter du etter en sak | Vlad | Bærevesker & Strømforsyning | 9 | 4 desember 2007 08:22 |
| Best Case? | clintondavidn | Bærevesker & Strømforsyning | 7 | 16nde sep 2007 06:31 |
| Thread Tools | |
| |