![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan se bilder i alla fall du äger / har sett läsa om osv sedan besluta bäst om.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har gjort flera bygger i Lian-Li och jag tycker om att använda dem.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Spot, vad är det framför så fall se ut? För det ser ganska bra, och på Prislappen ser ut som det borde vara ganska bra, jag skulle få ett Antec 900, men efter att ha sett detta kan jag se om jag kan aford extra för det.
| |||
| |||
| Det finns massor av bilder och analyser om http://www.xcase.co.uk/p/458375/lian...deo-ready.html Det imponerade på mig. |
|
| |||
| |||
![]() verkar ganska coolt för mig ^ _ ^ |
|
| |||
| |||
| Jag förstår inte bittida liknande utseende så fall |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Detta Li är ett fan av ett dyrt fall!
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag vet inte, du är skyldig att bygga något ganska engångsföreteelse spektakulära i den och jag har spenderat så mycket på kylning innan nu om man räknar tyst PSU. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Första fallet uppgradering var en thermaltake sopran: ![]() Men det var för litet för ett X1950XT, så var tvungen att uppgradera ... För att ett Antec 900: ![]() Visste inte imponera på mig alls. Beslutat att kontanter i på det och få det här odjuret: ![]() Men som det ser jag att bli av med det också, som jag vill ha något lite mindre och mer lockande att sitta på mitt skrivbord, så det här är en jag efter: ![]() Osäker på vilken färg, skulle bli silver och hålla cian lyser på den, eller möjligen vända den lila, men jag tror jag ska hålla fast vid traditionella svarta, tillsätt några rött sken på insidan (som kommer att matcha mitt mobo) och ersätta den blå lysdiod på framsidan med en röd en.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hur mycket tänker sälja det coolermaster gäller? och vad den kyla som på det?
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 2 psu i ett fall? | pete21 | Cases & Power Supplies | 11 | 4 august 2008 10:14 |
| Nya fall | Cew27 | Cases & Power Supplies | 5 | 27 april 2008 14:27 |
| Bästa fall för mig | Raver | Cases & Power Supplies | 5 | 6 december 2007 02:24 |
| Letar du efter ett fall | Vlad | Cases & Power Supplies | 9 | 4 december 2007 08:22 |
| Bästa fall? | clintondavidn | Cases & Power Supplies | 7 | 16:e sep 2007 06:31 |
| Thread Tools | |
| |