mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Best sag?

Reply

Thread Tools
Old 7. sep 2007, 11:42
Medlem Gruppen

Default Best sag?

Hvis nogen vil være så venlig følgende er den ordning, at jeg vil være der kører på mit system. Jeg bygger det selv, og det vil blive brugt til video-udgave og visse lette afsætningen produktion. Grundlæggende jeg er nødt til at vide, hvad der er en god sag for denne enhed, plus er min strømforsyning godt nok. Tak.

CPU fan:
Arctic Cooling Freezer 7 Pro (775)

Strømforsyning:
COOLER MASTER Real Power Pro RS850EMBA 850W

Skærmkort:
NVIDIA Quadro FX 3400, FX3400 PCI-Express, 256MB, Dual DVI, CAD, DCC

Sound Card
Sound Blaster X-Fi XtermeMusic Audio Card

Processor.
Intel Core 2 Duo E6850 Conroe 3.0GHz 4M delt L2 Cache LGA 775

Hukommelse
CORSAIR 4GB (2 x 2 GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400)
(Qty 2)

- Bundkort
ASUS P5K VAR LGA 775 Intel 35. ATX Intel
Old 7. sep 2007, 16:21
Donor-Gruppen

Default Best sag?

Jeg er ikke bekendt med dit grafikkort men Im sikker på din PSU er op til jobbet.
Valget af sagen er mere om personlige præferencer end noget andet (det skal være ATX og naturligvis lang nok til at rumme de CPU Cooler).
Hvad er du villig til at betale, og hvad vil du have det til at se ud? En rød udlændinge hoved med blinkende lys lol eller en diskret funktionelle tilfælde at sammenstikninger godt sammen med dine andre ting (TV / DVD osv.)?

Mit system: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Hukommelse:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Grafikkort (r):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Lydkort:
Ombord HDA
Harddisk (e):
Et par lol 1650GB samlede
Optisk drev (r):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Sag / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Køling:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 7. sep 2007, 23:04
Donor-Gruppen

Default Best sag?

God post lyskrebs .

Hej igen Clinton, som lyskrebs hedder det handler om personlige præferencer. Nogle folk kan lide det "bling" faktor, nogle, som jeg gerne underspillet og subtil.

Hvad er budgettet for din sag?
Hvilke af ovennævnte lejre gør du hører til?
På dit skrivebord eller på gulvet?

Giv os svar på disse spørgsmål, og det vil støtte ved at give dig nogle eksempler.

Hvad angår PSU. 850w er massive overkill, og Coolermaster PSU's (de gør ikke deres egne) tendens til at køre varm. Jeg har sagt følgende om et par seneste tråde, men at sagen for PSU du har citeret er en standard størrelsessorteret ATX-sagen, der har at slås med en masse heatsinks (mere watttal mere heatsinks) hvilket betyder, they're alle knust i tilfælde, reducere luftstrømmen og stigende omgivende varme.

Jeg anbefaler, hvis du ønsker at gå højt wattforbrug et kompromis (i watttal alligevel ikke i kvalitet) i Enermax Infiniti 720w. En af de bedste PSU's på markedet i dag.

Overvejer resten af dit bygge det er fornuftigt at få en meget god kvalitet PSU.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 8. sep 2007, 04:23
Donor-Gruppen

Default Best sag?

Jeg har den Antec P150 og jeg synes, det er en virkelig fin sag. Dens en god størrelse medium tårn, meget lavt, og et godt valg hvis du leder efter noget rolige (for eksempel den har montering som nedskæringer harddisk støj til næsten nul, lyd dæmpning paneler, etc). Min kom med en PSU, men der er en version uden strømforsyning kaldes Antec Solo. Desværre er det ikke den billigste tilfældet på markedet, men måske værd at se. Hvis du har brug for noget større derefter Antec p180 serien er højt respekteret, med bunden monteringsfladen PSU afsnit, men heller ikke billig. Måske ikke den slags ting, du søger efter, men jeg troede, værd at nævne, just in case.

Mit system: Elefanten

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Q6600
Bundkort:
Asus P5K-E/Wi-fi
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS
Grafikkort (r):
Asus EN8600GT Silent
Lydkort:
Harddisk (e):
Samsung HD501
Optisk drev (r):
Asus drw-1814BLT
Sag / PSU:
Antec P180/Corsair HX620
Køling:
Thermalright Ultra-120 ekstreme
Network / Internet:
Monitor (s):
Dell 2005FPW 20 tommer
Operating System (s):
Windows Vista Home Premium
Old 8. sep 2007, 10:31
Medlem Gruppen

Default Best sag?

Citat:
Oprindeligt Indsendt af alex View Post

Hvad er budgettet for din sag?
Hvilke af ovennævnte lejre gør du hører til?
På dit skrivebord eller på gulvet?

Jeg vil gerne have et tilfælde under et hundred os dollars (jeg er på et budget og denne computer hidtil koster mig over $ 2300 - os).

Jeg vil sige, at det falder ind under sidstnævnte af de to børsnoterede. . . Efter alt, hvad jeg tror månen landing var fake så udlændinge er ikke mine ting hahahahahaha. Really Men jeg vil have noget, der ser professionelle, fordi det vil blive brugt til min virksomhed.

Det bliver kører off the floor.

Med hensyn til effekt spørgsmål, jeg formoder jeg bare ikke forstår begrebet. Jeg ved bare ikke ønsker at være fanget i regnen uden paraply. Does that make sense? Jeg ønskede at bruge en sød lille metafor, der ville bringe et smil, men jeg ønsker ikke at være den person, at "åbne min mund og fjerne enhver tvivl." haha
Old 8. sep 2007, 10:52
Donor-Gruppen

Default Best sag?

Lol,

Det vil være Antec 900 derefter. Men yeah, den P150 er en fin sag, meget stilfuldt og kun lidt dyrere end de 900 nu.

Enten vil være et godt supplement til de bygge videre på.

Kig på dine websteder og se om du kan få enten på (eller under) budget, hvis du ikke kan få et kig til Jeantech Phong (udtales "Fong" før nogen gør noget prut vittigheder) IKKE den Phong 2 som sin ikke så god valuta for pengene.

Den Phong er en fantastisk budget sag.

-Kanoakavirus
Old 8. sep 2007, 23:15
Medlem Gruppen

Default Best sag?

Awesome tak. Jeg fandt 900 til omkring $ 100 og så en fornyet undersøgelse på det, og det ser flot ud.

Nu da den PSU venligst forklare dette begreb for mig. Grunden til jeg apprehensive er fordi jeg har en af disse online beregninger af watttal behov, og det equaled næsten 850w. Nu, hvis dette er korrekt jeg bare ikke forstå, hvordan noget, der er mindre end det, der sker for at køre computeren uden at forårsage fejl. Jeg formoder, at ikke alle anvendelige watt vil blive drænet på én gang, men selv på dette, at det bliver ikke mindre end 700. Som før jeg skal ikke have en god forståelse for dette. Hvis du kunne venligst forklare mig, hvordan det fungerer. Thank you so much.
Old 16. sep 2007, 06:31
Medlem Gruppen

Default Best sag?

Antec 900 ftw Jeg har et anlæg stor spark, men ... jeg dont kende meget om PSU's men jeg vil sige, det er bedst at gå med en rigtig god en, som du ikke vil have den til at mislykkes og boom din elite computer er stegt. Du skal også tages i betragtning, at du er mest korrekt gonna opgradere, og du ikke ønsker at have til at købe en helt ny PSU blot forårsage din nye komponenter, der ikke arbejder på det bedste ... Åh ja, og du ikke vil have en ny CPU fan forårsage Intel fan og Antec 900 vil holde din CPU på omkring 20c / 40c ved fuld belastning, medmindre din overcloacking ... Jeg har det meget samme CPU ...
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
2 PSU i en sag? pete21 Cases & Strømforsyninger 11 4 august 2008 10:14
Ny sag Cew27 Cases & Strømforsyninger 5 27 april 2008 14:27
Bedste fald!?!? gaza14 Cases & Strømforsyninger 12 5 april 2008 09:24
Bedste fald for mig Raver Cases & Strømforsyninger 5 6. dec 2007 02:24
Leder du efter en sag Vlad Cases & Strømforsyninger 9 4 december 2007 08:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.