![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jos joku olisi niin ystävällinen seuraava järjestelmä, että aion olla käynnissä my system. Olen rakennuksen sen itse ja se on käytettävä video painos ja joihinkin kevyisiin markkinointivuoden tuotantoon. Periaatteessa minulla on tiedettävä, mikä on hyvä asia tämän yksikön plus on minun virtalähde tarpeeksi hyvä. Kiitos. CPU fan: Arctic Cooling Freezer 7 Pro (775) Virtalähde: Cooler MASTER Real Power Pro RS850EMBA 850W Näyttösovitin: NVIDIA Quadro FX 3400, FX3400 PCI-Express, 256 Mt, Dual DVI, CAD, DCC Äänikortti Sound Blaster X-Fi XtermeMusic Audio Card Prosessori. Intel Core 2 Duo E6850 Conroe 3.0GHz 4M jaettua L2 Cache LGA 775 Muisti CORSAIR 4GB (2 x 2 Gt) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) (kpl 2) - Emolevy ASUS P5K WS LGA 775 Intel P35 ATX Intel |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole perehtynyt näyttösovittimen mutta Im varma teidän PSU on tehtäviensä tasalla.
Valinta tapauksessa lisää henkilökohtaista parempana kuin mikään muu (se on ATX ja tietenkin riittävän laaja, jotta suorittimen Cooler). Mitä olet valmis maksamaan ja mitä haluat sen näyttää? An punainen ulkomaalaisten pään vilkkuvia valoja lol tai hienovarainen toiminnallinen tapauksessa joka sulautuu hyvin muihin kamaa (tv / dvd jne.)? My System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyvä post Krilli . Hei taas Clinton, kuten Krilli valtioiden on kyse henkilökohtaisen mieltymyksen mukaan. Jotkut ihmiset, kuten "taika" tekijä, jotkut, kuten minä, kuten aliarvostetaan ja hienovarainen. Whats talousarvion teidän tapauksessa? Mitkä edellä leireillä teillä jakaa? Tietokoneen työpöydän tai lattialle? Antakaa meille vastauksia näihin kysymyksiin, ja se tuki antaa teille joitakin esimerkkejä. Mitä PSU. 850w on valtava ylilyönti, ja Coolermaster PSU: n (he eivät tee omaa) yleensä suorittaa kuuma. Olen sanonut seuraavista muutaman viime viestijoukot mutta tällaisten PSU olet noteerataan on normaali kokoinen ATX tapauksessa, joka on tekemisiin paljon heatsinks (enemmän wattiluku enemmän heatsinks), joka tarkoittaa sitä, että he kaikki murskata siinä tapauksessa, vähentää ilmavirran ja lisäämällä ympäröivän lämpöä. Suosittelen lämpimästi, jos haluat mennä korkean wattiluku, kompromissi (vuonna wattiluku anyway, ei laatu) on Enermax Infiniti 720w. Yksi parhaista PSU: n markkinoilla tänään. Harkitse muualla saat rakentaa on järkevää saada erittäin hyvälaatuisia PSU.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on Antec P150 ja minusta se on todella hieno asia. Sen hyvä koko keskisuurten torni, erittäin hillitty ja hyvä valinta, jos etsit jotain hiljainen (esimerkiksi se on asennuspuoleen joka leikkauksia kovalevy melu lähes nolla, äänen vaimennus paneelit, jne.). Minun oli myös PSU mutta siellä on versio ilman virtalähdettä kutsutaan Antec Solo. Valitettavasti se ei ole halvin tapauksessa markkinoille, mutta ehkä syytä tarkastella. Jos tarvitset jotain isompi sitten Antec p180 sarja ovat erittäin katsotaan pohjasiimoilla asennuspuoleen PSU osa, mutta ei halpaa. Ei voi olla tyyppi, että etsit mutta ajattelin syytä mainita vain siinä tapauksessa.
| |||
| |||
| Quote:
Haluaisin tapauksessa sata meille dollaria (olen budjetin ja tämän tietokoneen toistaiseksi maksaa minulle yli $ 2300 - us). Haluaisin sanoa, että se kuuluu jälkimmäinen kahden luettelossa. . . Loppujen lopuksi olen sitä mieltä, että kuun lasku oli väärennetty niin ulkomaalaisten eivät ole minun asia hahahahahaha. Really kuitenkin Haluan jotain, joka näyttää ammatillinen koska tämä aiotaan käyttää omassa liiketoiminnassa. Siitä tulee näkyä lattiasta. Mitä tulee valtakysymys, minun vain eivät ymmärrä käsitettä. En vain halua olla pyydetty sateella ilman sateenvarjoa. Does that make sense? Halusin käyttää söpö vähän metafora, joka toisi hymyillen, mutta en halua olla se henkilö, "Avaa suuni ja poista kaikki epäillä." haha |
|
| |||
| |||
| Lol, ![]() Että osaisimme olla Antec 900 sitten. Mutta joo, että P150 on hieno asia, erittäin tyylikäs ja vain hieman kalliimpia kuin 900 nyt. Kumpikin on hyvä lisäksi myös rakentaa. Tutustu sivustoistasi ja katso jos saat joko (tai alle) talousarviotuki, jos ei voi olla etsi Jeantech Phong (lausutaan "Fong" ennen kuin kukaan tekee mitään pieru vitsejä) EI Phong 2 sen ole yhtä hyvä vastine rahalle. The Phong on superb talousarvion tapauksessa.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Awesome kiitos. Löysin 900 noin 100 dollaria, ja katsoin tarkastelua, ja se näyttää hienolta. Nyt sillä on PSU selostakaa tämä käsite minulle. Syynä Olen levoton, koska tein yksi niistä online koskevat laskelmat wattiluku tarvitaan ja se tasoitti lähes 850w. Nyt, jos tämä on oikea En vain ymmärrä, kuinka jotakin, joka on pienempi kuin aikoo suorittaa tietokoneen aiheuttamatta virheitä. Otaksun, että kaikki käytettävissä wattia on valutettu kerralla, mutta vielä tässä se on vähintään 700. Kuten edellä todettiin minun täytyy olla hyvä ymmärtää tämän. Jos voit selitä minulle, miten tämä toimii. Kiitos paljon. |
|
| |||
| |||
| Antec 900 ftw i on yksi toimii hyvin potkuja mutta ... i dont tiedä paljoakaan PSU: n, mutta haluaisin sanoa sen parasta mennä erittäin hyvä, koska et halua, se epäonnistuu ja puomi sinun eliitti tietokone on paistettu. Sinun on myös otettava huomioon, että olet eniten oikein tulee päivittää ja te ette halua ostaa kokonaan uusi PSU vain aiheuttaa uusia osia ei ole töissä siellä paras ... Voi kyllä ja sinun ei tarvitse uutta CPU fan aiheuttaa Intel tuuletin ja Antec 900 pitää suorittimen noin 20c / 40C täydellä kuormituksella paitsi jos overcloacking ... Olen hyvin samaa CPU ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 2 PSU yhdessä tapauksessa? | pete21 | Kotelot & Virtalähteet | 11 | 4th Aug 2008 10:14 |
| Uusi asia | Cew27 | Kotelot & Virtalähteet | 5 | 27th Apr 2008 14:27 |
| Parhaassa tapauksessa!?!? | gaza14 | Kotelot & Virtalähteet | 12 | 5. Huhtikuu 2008 09:24 |
| Parhaassa tapauksessa asia Minulle | Hilluja | Kotelot & Virtalähteet | 5 | 6. joulukuu 2007 02:24 |
| Etsitkö tapauksessa | Vlad | Kotelot & Virtalähteet | 9 | 4th Joulukuu 2007 08:22 |
| Thread Tools | |
| |