![]() |
|
| |||
| |||
| Als iemand zou zo vriendelijk de volgende is het systeem dat ik zal draaien op mijn systeem. Ik ben gebouw zelf en het zal worden gebruikt voor video-uitgave en enig licht marketing-productie. Eigenlijk ik nodig om te weten wat is een goede zaak voor dit apparaat, plus is mijn voeding goed genoeg. Bedankt. CPU-fan: Arctic Cooling Freezer 7 Pro (775) Stroomvoorziening: COOLER MASTER RS850EMBA Real Power Pro 850W Videokaart: NVIDIA Quadro FX 3400, FX3400 PCI-Express, 256MB, Dual DVI, CAD, DCC Geluidskaart Sound Blaster X-Fi XtermeMusic Audio Card Processor. Intel Core 2 Duo E6850 Conroe 3.0GHz 4M gedeelde L2-cache LGA 775 Geheugen CORSAIR 4GB (2 x 2 GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) (Qty 2) - Moederbord ASUS P5K WS LGA 775 Intel P35 ATX Intel |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben niet bekend met uw grafische kaart, maar Im ervoor dat uw PSU is aan de baan.
De keuze van de zaak meer over persoonlijke voorkeur dan iets anders (het moet ATX en uiteraard groot genoeg zijn om de CPU Cooler). Wat bent u bereid te besteden en wat je wilt eruit? Een rood hoofd vreemdelingen met knipperende lichten lol of een discrete functionele geval dat combineert goed met je andere dingen (TV / DVD, enz.)? Mijn Systeem: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goede post Krielgarnaal . Hi weer Clinton, als Krielgarnaal Staten draait het allemaal om persoonlijke voorkeur. Sommige mensen willen de 'bling' factor, sommige, zoals ik, net als ingetogen en subtiel. Wat is het budget voor uw zaak? Welke van de bovenstaande kampen heb je vallen in? Op uw bureau of op de vloer? Geef ons de antwoorden op deze vragen en zal steun geven u enkele voorbeelden. Ten aanzien van de PSU. 850w is enorme overkill, en Coolermaster PSU's (zij niet hun eigen) hebben de neiging te lopen warm. Ik zei het volgende op een aantal recente discussies, maar dat geldt voor de PSU die je hebt genoteerd is een standaard formaat ATX zaak, die heeft te kampen met veel heatsinks (hoe meer vermogen hoe meer heatsinks), dat betekent dat ze alle gemalen in het geval, vermindering van de luchtstroom en de toenemende omgevingstemperatuur warmte. Ik raden, als u wilt gaan hoog vermogen, een compromis (in wattage toch, niet in kwaliteit) in de Enermax Infiniti 720w. Een van de beste PSU's op de markt vandaag. Gezien de rest van je bouwen is het zinvol om een zeer goede kwaliteit PSU.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb de Antec P150 en ik vind het echt een leuke zaak. Het is een goede maat medium toren, heel ingetogen en een goede keuze als u op zoek bent naar iets rustige (bijvoorbeeld is de montage van die bezuinigingen hard drive lawaai tot vrijwel nul, geluid dempend panelen, etc). Mijn kwam met een PSU maar er is een versie zonder de stroomvoorziening wel de Antec Solo. Helaas zijn niet de goedkoopste zaak op de markt, maar misschien de moeite waard een kijkje. Als u iets groter dan de Antec P180 series zijn hoog aangeschreven, met onderaan montage PSU afdeling, maar ook niet goedkoop. Mag niet het type dat u zoekt, maar ik dacht dat het vermelden waard alleen in geval.
| |||
| |||
| Citaat:
Ik wil een geval onder ons honderd dollar (ik ben op een begroting en deze computer tot nu toe kost me meer dan $ 2300 - ons). Ik zou zeggen dat valt in de laatste van de twee beursgenoteerde. . . Na alles wat ik denk dat de maan landing was zo nep vreemdelingen zijn niet mijn ding Hahahahahaha. Echt wel, ik wil iets dat ziet er professioneel omdat dit gebruikt zal worden voor mijn bedrijf. Het zal worden uitgevoerd uit de vloer. Wat de macht probleem, ik veronderstel dat ik gewoon niet begrijpen van het concept. Ik wil niet worden gevangen in de regen zonder paraplu. Is dat zinvol? Ik wilde gebruik maken van een leuke metafoor die zou leiden tot een glimlach, echter, ik wil niet de persoon aan "Open mijn mond en verwijder alle twijfel." haha |
|
| |||
| |||
| Lol, ![]() Dat zou de Antec 900 dan. Maar ja, de P150 is een prima zaak, zeer stijlvol en slechts iets duurder dan de 900 nu. Ofwel zal een goede aanvulling op de bouwen. Neem een kijkje op uw sites en kijk of je kunt krijgen, hetzij op (of onder) de begroting, als je kan niet eens een kijkje voor de Jeantech Phong (uitgesproken als' Fong 'voordat iemand maakt een scheet grappen) NIET de Phong 2 als haar niet zo goed waar voor zijn geld. De Phong begroting is een uitstekende zaak.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Geweldig bedankt. Ik vond de 900 voor ongeveer $ 100 en keek een review over dit en het ziet er geweldig uit. Nu als de PSU leg dit concept voor mij. De reden dat ik ben beducht is, want ik heb een van deze online berekening van het vermogen nodig, en het bijna geëvenaard 850w. Als dit juist is Ik begrijp niet hoe iets dat minder is dan dat zal lopen van de computer zonder fouten. Ik veronderstel dat niet alle bruikbare watt zal worden afgevoerd in een keer, maar zelfs op dit het zal niet minder dan 700. Zoals gezegd moet ik niet over een goed begrip van. Als je kon gelieve mij uitleggen hoe dit werkt. Thank you so much. |
|
| |||
| |||
| Antec 900 ftw Ik heb een geweldige kick werken maar ... i dont weet veel over PSU's maar ik zou zeggen haar best te gaan met een heel goed als je niet wilt laten mislukken en giek elite uw computer wordt gebakken. Je moet je ook rekening met het feit dat je het meest correct ga upgraden en je niet zou willen hebben voor de aanschaf van een geheel nieuwe PSU reden uw nieuwe componenten niet werken bij er het beste ... oh ja en je zou geen behoefte aan een nieuwe cpu fan oorzaak de Intel fan en de Antec 900 zal je cpu op ongeveer 20c / 40C bij volle belasting, tenzij uw overcloacking ... Ik heb dat precies dezelfde cpu ... |