![]() |
|
| |||
| |||
| Hvis noen skulle være så snill følgende er det systemet som jeg skal kjøre på systemet. Jeg bygge det selv, og det vil bli brukt for video-utgaven og noen lys markedsføring produksjon. Utgangspunktet jeg trenger å vite hva som er en god sak for denne enheten, i tillegg er min strømforsyning godt nok. Takk. CPU vifte: Arctic Cooling Freezer 7 Pro (775) Strømforsyning: COOLER MASTER Real Power Pro RS850EMBA 850W Grafikkort: NVIDIA Quadro FX 3400, FX3400 PCI-Express, 256MB, Dual DVI, CAD, DCC Lydkort Sound Blaster X-Fi XtermeMusic Audio Card Prosessor. Intel Core 2 Duo E6850 Conroe 3,0 GHz 4M delt L2 Cache LGA 775 Minne Corsair 4GB (2 x 2 GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) (Ant. 2) - Hovedkort ASUS P5K WS LGA 775 Intel P35 ATX Intel |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke kjent med skjermkortet men Im at PSU er opp til jobb.
Valget av saken handler mer om personlige preferanser enn noe annet (det må ATX og tydeligvis stor nok til å betjene den CPU Cooler). Hva er du villig til å bruke og hva du vil den skal se ut? En rød romvesen hodet med blinkende lys lol eller en diskret funksjonelle case som passer godt sammen med andre ting (tv / dvd osv.)? Min System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bra innlegg Krill . Hei igjen Clinton, som Krill stater det handler om personlige preferanser. Noen mennesker liker "bling"-faktor, noen, som meg selv, som undervurdert og subtile. Whats budsjettet for ditt tilfelle? Hvilke av de ovennevnte leire har du falle i? På skrivebordet eller på gulvet? Gi oss svar på disse spørsmålene, og det vil bidra til å gi deg noen eksempler. Angående PSU. 850w er massiv overkill, og Coolermaster PSU's (de ikke lage sine egne) har en tendens til å kjøre varmt. Jeg har sagt følgende på noen nylige tråder, men det er tilfelle for PSU du har sitert er en standard størrelse ATX sak, som må håndtere en rekke heatsinks (jo mer effekten av mer heatsinks) som betyr at de er alle klemt i saken, redusere luftstrømmen og økende ambient varme. Jeg anbefaler på det sterkeste, hvis du vil gå høyt effekten, et kompromiss (i effekten likevel, ikke i kvalitet) i Enermax Infiniti 720w. En av de beste PSU er på markedet i dag. Vurderer resten av bygge det fornuftig å få en meget god kvalitet PSU.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har Antec P150 og jeg synes det er en veldig fin sak. Dette er en god størrelse medium tower, svært undervurdert og et godt valg hvis du ser etter noe rolig (for eksempel den har monteringsskruene som kutter harddisk støy til nesten null, lyd demping paneler, etc). Min kom med en PSU, men det er en versjon uten strømforsyning kalt Antec Solo. Dessverre er det ikke den billigste fall på markedet, men kanskje verdt en titt. Hvis du trenger noe større så Antec p180 serien er høyt, med bunnen montering PSU, men igjen ikke billig. Kanskje ikke den type ting som du er ute etter, men jeg trodde verdt å nevne er bare i tilfelle.
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg vil gjerne ha en sak under hundre oss dollar (Jeg er på et budsjett, og denne maskinen så langt er koste meg over $ 2300 - oss). Jeg vil si det faller i det siste av de to oppført. . . Etter at alle tror jeg månelanding var falske så romvesen er ikke min sak hahahahahaha. Virkelig skjønt, jeg vil ha noe som ser profesjonelt fordi dette kommer til å bli brukt for min virksomhet. Det skal kjøres på gulvet. Som til makten problemet, jeg antar jeg ikke forstår konseptet. Jeg ønsker ikke å bli fanget i regnet uten paraply. Betyr det fornuftig? Jeg ønsket å bruke en søt liten metafor som ville bringe et smil, men jeg vil ikke være den personen "Åpne munnen min, og fjerner all tvil." haha |
|
| |||
| |||
| Lol, ![]() Det vil være Antec 900 da. Men ja, det P150 er en fin sak, meget stilig og bare litt dyrere enn de 900 nå. Enten vil være et godt tillegg til bygge. Ta en titt på webområdene dine og se om du kan få enten på (eller under) budsjettet, hvis du kan ikke ha et blikk for Jeantech Phong (uttales "Fong" før noen gjør noe fart vitser) IKKE Phong 2 som ikke så god verdi for pengene. The Phong er en flott budsjett tilfelle.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Awesome takk. Jeg syntes 900 for rundt $ 100 og så på en vurdering av den og den ser flott ut. Nå som de PSU utdyp dette til meg. Grunnen er jeg bekymret fordi jeg gjorde en av de elektroniske beregninger av effekten er nødvendig og det equaled nesten 850w. Hvis dette er riktig, jeg forstår ikke hvordan noe som er mindre enn det som kommer til å kjøre på datamaskinen uten å forårsake feil. Jeg antar at ikke alle brukbare watt skal tømmes samtidig, men selv på det blir ikke mindre enn 700. Som det før jeg må ikke ha en god forståelse for dette. Hvis du kunne vennligst forklare meg hvordan dette fungerer. Takk så mye. |
|
| |||
| |||
| Antec 900 ftw Jeg har en fungerer flott spark men ... jeg dont vite mye om PSU er, men jeg kan si sitt beste for å gå med en veldig god en som du ikke vil at den skal mislykkes, og boom din elite datamaskinen er stekt. Du må også ta i betraktning at du er mest riktig skal oppgradere, og du ville ikke ønsker å kjøpe en ny PSU bare føre til at nye komponenter ikke fungerer på det beste ... å ja, og du ikke ville ha en ny CPU vifte føre Intel fan og Antec 900 vil holde CPU ca 20c / 40c ved full last med mindre overcloacking ... Jeg har det samme CPU ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 2 PSU i en sak? | pete21 | Bærevesker & Strømforsyning | 11 | 4 august 2008 10:14 |
| Ny sak | Cew27 | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 27 april 2008 14:27 |
| Best case!?? | gaza14 | Bærevesker & Strømforsyning | 12 | 5 april 2008 09:24 |
| Beste fall for meg | Raver | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 6 desember 2007 02:24 |
| Leter du etter en sak | Vlad | Bærevesker & Strømforsyning | 9 | 4 desember 2007 08:22 |
| Thread Tools | |
| |