![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg søger at købe en sag, men jeg dont kende som en at få, og hvis det bliver compatiblw med den computer jeg har lært ( http://www1.euro.dell.com/content/pr...hs1&l=en&s=dhs ), Så kunne nogen fortælle mig, hvor kan man få en værdig sag, og hvis det vil arbejde sammen med min computer også jeg er på et ganske lavt budget på omkring £ 60-70. Thankyou. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi raver, velkommen til forummet. Det link, du har angivet vise's 4 PC's og ikke citere dit nøjagtige spec. Mens Dells stadig bygget i BTX layout vi har brug for at vide lidt mere information, før vi kan rådgive. Tak.
|
| |||
| |||
| Åh ja undskyld jeg glemte det. Det er den ene til det yderste venstre (den billigste en). ERM, de specs der er dem Im få. Så kan du vise mig alle de tilfælde, der er forenelige med, at computeren. |
|
| |||
| |||
| Modding en sag er meget sjovere end at købe en, men du kan også gå ind i en ordentlig computer butik og spørge de mennesker, der, de vil køre dig gennem hvilke tilfælde er forenelige med spec du har, og de vil hjælpe dig med at vælge . Hvis du går til en privat køre shop, kan de selv skære du en god idé, måske smide i en PSU, eller slå et par quid off ... altid værd at forsøge. Også, det link, du har indsendt viser ikke, hvilken type bord den bruger osv. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det er ATX eller mATX Jeg har en Antec 900 tilfælde, hvis du vil være villig til at tage det af mine hænder:)
|
| |||
| |||
| Gratis? Hvor meget ville du oplader for at få den sendt UPS / DHL? |