![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen kiinnostunut ostamaan tapaus, vaan I dont tiedä, joista yksi saada, ja jos se on compatiblw tietokoneen kanssa olen saanut ( http://www1.euro.dell.com/content/pr...hs1&l=en&s=dhs ) Niin voisi joku kertoa minulle, mistä saa kunnollista tapauksessa ja jos se toimii minun tietokone myös Olen melko pienen budjetin noin £ 60-70. Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi hilluja, tervetuloa foorumilla. Linkki olet antanut osoittavat n 4 kpl ja ei lainata sinun tarkka spec. Vaikka Dells on vielä rakennettu, että BTX layout meidän tietää hieman enemmän tietoa ennen kuin voimme antaa. Kiitos.
|
| |||
| |||
| Voi kyllä pahoillani unohdin siitä. Se on yksi äärivasemmalta (halvin yksi). Erm, että tiedot on kuin Im saavat. Joten voisitteko näyttää minulle kaikki tapaukset, jotka ovat sopusoinnussa, että tietokoneella. |
|
| |||
| |||
| Modding tapauksessa on paljon hauskempaa kuin osto, mutta voit myös mennä kunnollinen tietokone ostoksia ja pyytää ihmisiä, he ajaa sinua missä tapauksissa ovat sopusoinnussa spec sinulla on, ja he auttavat sinua valitsemaan . Jos menet yksityiselle suorittaa ostoksia, ne voivat jopa leikata sinulle paljon, ehkä heittää joka PSU tai kolhi muutaman mälli pois ... aina kannattaa yrittää. Myös linkin olet lähetetty ei näytä millaista aluksella se käyttää jne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos se ATX tai mATX Minulla on Antec 900, jos haluat olla valmis ottamaan sen pois minun käsissä:)
|
| |||
| |||
| Ilmaiseksi? Kuinka paljon olet maksu on se lähetti UPS / DHL? |