![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik ben op zoek naar de aankoop van een zaak, maar I dont weet welke een te krijgen en zo zal het compatiblw met de computer Ik heb ( http://www1.euro.dell.com/content/pr...hs1&l=en&s=dhs ) Zodat een ieder kan me vertellen waar je een fatsoenlijke zaak en als het zal werken met mijn computer ook ik ben op een zeer laag budget van ongeveer £ 60-70. Thankyou. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Homoseksualist Hallo, welkom op het forum. De link die u heeft verstrekt toon de 4 pc's en niet citeer uw exacte spec. Hoewel Dells zijn nog gebouwd in de BTX layout we moeten weten een beetje meer informatie voordat we kunnen adviseren. Bedankt.
|
| |||
| |||
| Oh yea sorry I forgot about that. Het is de ene naar de uiterst links (de goedkoopste). Erm, de specs zijn er degenen Im krijgen. Dus kan je me laten zien alle gevallen die verenigbaar zijn met die computer. |
|
| |||
| |||
| Modding geval is veel leuker dan het kopen van een, maar je kan ook gaan naar een fatsoenlijke computer winkel en vraag de mensen daar, ze loopt u door welke gevallen verenigbaar zijn met de spec je hebt, en ze zullen je helpen bij het kiezen . Als je naar een prive-run winkel, ze kunnen zelfs gesneden je een goede deal, misschien gooien in een PSU of stoot een paar pond af ... altijd de moeite waard te proberen. Ook de link die je hebt gepost niet blijkt welk type boord van het gebruik, enz. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als het ATX of mATX Ik heb een Antec 900 wanneer u bereid om het uit mijn handen:)
|
| |||
| |||
| Voor gratis? Hoeveel zou u kosteloos te laten verstuurd UPS / DHL? |