![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg ønsker å kjøpe en sak, men jeg dont vite hvor en skal komme og hvis den blir compatiblw med datamaskinen jeg har ( http://www1.euro.dell.com/content/pr...hs1&l=en&s=dhs ) Så kan noen fortelle meg hvor å få en anstendig saken og om det vil fungere med datamaskinen min også jeg er på ganske lavt budsjett på ca kr 60-70. Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi raver, velkommen til forumet. Koblingen du har laget show 4 PC-er og ikke oppgi det nøyaktige spec. Mens Dells fremdeles bygget i BTX layout vi trenger å vite litt mer informasjon før vi kan gi råd. Takk.
|
| |||
| |||
| Å stemmer beklager jeg glemte det. Det er en til helt til venstre (den billigste ett). Erm, du spesifikasjoner det er de Im får. Så kan du vise meg noen tilfeller som er kompatibel med datamaskinen. |
|
| |||
| |||
| Modding en sak er mye mer moro enn å kjøpe en, men du kan også gå inn i en anstendig datamaskin butikk og be folk der, de vil kjøre deg gjennom hvilke tilfeller er kompatible med spec du har, og de vil hjelpe deg med å velge . Hvis du går til en privat kjøre butikken, kan de selv kutte en god del, kanskje kaste i en PSU, eller banke noen quid av ... alltid verdt å prøve. Og koblingen du har lagt ut viser ikke hvilken type bord den bruker osv. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det er ATX eller mATX Jeg har et Antec 900 fall hvis du vil være villig til å ta den av hendene mine:)
|
| |||
| |||
| Gratis? Hvor mye ville du betalt for å få den tilsendt UPS / DHL? |