![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag ser att köpa ett fall men jag vet inte som en för att få och om den kommer att compatiblw med datorn Jag har ( http://www1.euro.dell.com/content/pr...hs1&l=en&s=dhs ) Så kan någon berätta för mig var att få ett anständigt fallet och om det kommer att fungera med min dator även jag är på en ganska låg budget på ca £ 60-70. Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej raver, välkommen till forumet. Den länk du visar har 4 st och inte nämna din exakta spec. Även Dells fortfarande byggdes i BTX layout vi behöver veta lite mer information innan vi kan ge råd. Tack.
|
| |||
| |||
| Oh ja ledsen att jag glömde det. Det är ett för långt till vänster (den billigaste en). ERM, den specs det är de Im får. Så kan du visa mig några fall som är förenliga med den datorn. |
|
| |||
| |||
| Modding fall är mycket roligare än att köpa en, men du kan också gå in på ett anständigt dator butik och fråga folk där, de kör igenom vilka fall är förenliga med den spec du har, och de hjälper dig att välja . Om du går till en privat köra butik, de kan även klippa dig en hel del, kanske kasta in en PSU, eller slå några pund off ... alltid värt ett försök. Även på länken du har lagt upp visar inte vilken typ av styrelsen den använder osv |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om det är ATX eller mATX Jag har ett Antec 900 fall om du skulle vara villig att ta det från mina händer:)
|
| |||
| |||
| Gratis? Hur mycket skulle du ansvarar för att det skickas UPS / DHL? |