![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter. Jeg købte en sag ud ebay med en kæmpe side fan. ![]() Jeg vil leve i Phoenix hurtigt og tror, jeg har brug for flere (billige) afkøling det har en massiv side fan, en bageste fan (cant huske størrelsen Jeg synes det er 120) og en forreste ventilator, som er dækket af den kølige vægafbryderen. Jeg har lige bestilt en Corsair 650 watt strømforsyning, som vil være mere end nok effekt, og jeg tror, en ventilator på toppen vil være en god idé. Her er spørgsmålet ... Er der en måde at tilføje aa fan slot? kan jeg faktisk tage et bor og gøre en? eller fordi det er en forholdsvis generisk og enkel sag kan jeg finde en ny toppanelet? tilfældet er billigt så Messing op ville ikke være for horribel. Jeg har brug for bedre afkøling uden at bruge store penge ... er dette en god idé? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Denne fan er enorm, du virkelig har brug for mere?
| |||
| |||
| gerne hybrid sagt, im ikke sikker på sin virkelig nødvendig, men stadig, hvis du ønsker at gå videre, en dremel er den bedste løsning |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| siden fan du har .. Jeg har ikke endnu fået mine hænder på en, men venner siger, at de løber ud for lydløs på grund af den størrelse og stadig flytte en masse luft .. som MCTW sagde ingenting en dramel plejer sortere ud, hvis du vil tilføje flere ventilatorer. eller et puslespil bare huske at dække tilfældet var din skæring med tape, så den ikke ridser lakken arbejde .. min gode kammerat bil wil forklare mere der> du kan downloade gratis og udskrive off skabelon for at gøre det mere let fra her> http://www.mnpctech.com/Fan_Grill_Templates.html
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp! Installation af en Nvidia Ge Force 8600gt | Shrike2101 | Grafikkort & Monitors | 4 | 9 februar 2009 03:37 |
| Force flyvemedicinske i Vista Ultimate | pete21 | Windows-operativsystemer | 1 | 12 januar 2009 09:11 |
| Min pc tilfælde modding | Rik | Cases & Strømforsyninger | 18 | 25th Dec 2007 09:11 |
| Har jeg fik Spwyware? Hehe | slipend | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 13 august 2007 07:08 |
| Hvad er tilfældet modding? | Conred | General Hardware Chat | 2 | 14 oktober 2006 20:33 |
| Thread Tools | |
| |