![]() |
|
| |||
| |||
| hey jongens. Ik kocht een geval off ebay kant met een enorme fan. ![]() Ik ga wonen in Phoenix snel en denk dat ik meer (goedkope) koeling Het heeft een enorme side fan, een achterste ventilator (cant remember de grootte i think it's 120) en een front-fan die wordt gedekt door de koele netspanningsschakelaar. Ik bestelde een corsair 650 watt voeding zal worden meer dan genoeg power en ik denk dat een ventilator op de top zal een goed idee. hier is de vraag ... Is er een manier toe te voegen aa fan sleuf? kan ik fysiek een boor en een? of omdat het een redelijk generieke en eenvoudig geval vind ik een nieuwe rugpaneel? het geval is goedkoop dus messing up zou niet al te verschrikkelijk. Ik moet een betere koeling zonder grote uitgaven dollar ... is dit een goed idee? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Die fan is enorm, je echt meer nodig?
| |||
| |||
| zoals hybride zei, im niet zeker zijn echt nodig, maar toch, als je wilt gaan, een Dremel is de beste optie |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de kant fan je hebt .. i havent nog heb mijn handen op een, maar vrienden zeggen dat ze lopen naast stil vanwege de omvang en de verschuiving nog een hoop lucht .. als MCTW zei niets een dramel wont uitzoeken als je wilt meer fans. of een puzzel gewoon vergeten om de zaak waren uw snijden met tape zodat er geen krassen op de verf werk .. mijn goede stuurman bil wil uitleggen er meer> kunt u gratis downloaden en printen sjabloon te maken gemakkelijk vanaf hier> http://www.mnpctech.com/Fan_Grill_Templates.html
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help! Het installeren van een Nvidia Ge Force 8600gt | Shrike2101 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 9 Feb 2009 03:37 |
| Force Aero in Vista Ultimate | pete21 | Windows besturingssystemen | 1 | 12 Jan 2009 09:11 |
| Mijn PC Case modding | Rik | Cases & Power Supplies | 18 | 25 dec 2007 09:11 |
| Heb ik Spwyware? Hehe | slipend | Virus, spyware & Security | 1 | 13 aug 2007 07:08 |
| Wat is het geval modding? | Conred | Algemeen Hardware Chat | 2 | 14 okt 2006 20:33 |
| Thread Tools | |
| |