![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens. Jeg kjøpte en sak på ebay med stor side fan. ![]() Jeg skal bo i Phoenix snart og tror jeg trenger mer (billig) kjøling den har en massiv side fan, en bakre vifte (cant huske størrelsen Jeg tror det er 120) og en front fan som er omfattet av kule strømbryteren. Jeg har akkurat bestilt en Corsair 650 watts strømforsyning som vil være mer enn nok strøm, og jeg tror en vifte på toppen vil være en god idé. her er spørsmålet ... Er det en måte å legge til aa fan slot? Kan jeg fysisk ta bore og foreta en? eller fordi det er en ganske generisk og enkelt tilfelle kan jeg finne en ny topp panelet? tilfellet er billig så får opp ville det ikke være for horrible. Jeg trenger bedre avkjøling uten å bruke store spenn ... er dette en god idé? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| At viften er stort, du trenger mer?
| |||
| |||
| som hybrid sa im ikke sikker dens virkelig nødvendig, men likevel, hvis du ønsker å gå foran, en dremel er det beste alternativet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| siden fan du har .. Jeg har ikke ennå fått hendene mine på en, men venner sier de kjører siden lydløs på grunn av størrelsen og likevel skifte mye luft .. som MCTW sa ingenting en dramel wont sortere ut hvis du vil legge til flere fans. eller et puslespill Bare husk å dekke saken var din kutte med tape for ikke å lage riper i maling arbeid .. min gode kompis bil vil forklare mer der> kan du laste ned gratis og utskrift av malen for å gjøre den mer lett herfra> http://www.mnpctech.com/Fan_Grill_Templates.html
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp! Installere et Nvidia Ge Force 8600gt | Shrike2101 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 9 februar 2009 03:37 |
| Force Aero i Vista Ultimate | pete21 | Windows-operativsystemer | 1 | 12 januar 2009 09:11 |
| Min PC case modding | Rik | Bærevesker & Strømforsyning | 18 | 25 desember 2007 09:11 |
| Har jeg fått Spwyware? Hehe | slipend | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 13 august 2007 07:08 |
| Hva er tilfelle modding? | Conred | General Hardware Chat | 2 | 14 oktober 2006 20:33 |
| Thread Tools | |
| |