![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar. Jag köpte ett fall off ebay med en enorm sida fläkt. ![]() jag ska leva i Phoenix fort och tror att jag behöver mer (billigt) kylning den har en massiv sida fläkt, en bakre fläkten (cant minns storlek Jag tror det är 120) och en främre fläkten som omfattas av cool strömbrytaren. Jag har precis beställt ett Corsair 650 watt nätaggregat som kommer att vara mer än tillräckligt med kraft och jag tror att en fläkt på toppen kommer att vara en bra idé. Här är frågan ... Finns det något sätt att lägga aa fan slot? kan jag faktiskt ta en borr och gör ett? eller eftersom det är en ganska allmän och enkel fråga kan jag hitta en ny övre panelen? fallet är billigt så Messing fram inte skulle vara för hemskt. Jag behöver bättre kylning utan att spendera stora pengar ... är detta en bra idé? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Denna fläkt är enorm, du behöver verkligen mer?
| |||
| |||
| gillar hybrid sagt, im inte säker på att verkligen behövs, men ändå, om du vill gå vidare, en dremel är det bästa alternativet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sidan fan du har .. Jag har icke ändå har mina händer på en men vänner säger att de kör bredvid tyst på grund av storleken och fortfarande flytta en massa luft .. som MCTW sa ingenting en dramel brukar reda ut om du vill lägga till fler fans. eller ett pussel bara komma ihåg att täcka fall var din skärning med tejp för att inte repa lacken arbete .. min gode kompis bil wil förklara mer där> Du kan ladda ner gratis och skriva ut mall för att göra det mer lätt härifrån> http://www.mnpctech.com/Fan_Grill_Templates.html