![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Sammen med resten af kit til brugerdefineret bygge jeg søger på at købe en Coolmaster Cavalier 3 men jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg ville passe et optisk drev i den forreste af det ..? Fordi det hele synes at være en glat plade, med ingen sige flytbare brikker på frontpanelet, eller flappy ned bits (ligesom nyere Dells) Jeg ved ikke særligt vil have til at skære et hul mig ... Thanks, Ollie.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når du åbner døren regelmæssige bugter er afsløret, en OEM-drev vil have alle de plastik på forsiden.
| |||
| |||
| Oh Thats en skam .. Jeg kan godt lide det system på min Dell Inspiron 531, hvor du kan tilføje / ændre drev, og det har en udvendig knap, der skubber en stang, som igen presser på knappen på det faktiske drev sig selv, når bakken åbnes det presser ned lidt dør. Huder de grimme klistermærker, og brail stil logoer osv., der også ændringer i plast tekstur (eller metal)
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du stadig ikke kan se det drev eller noget som helst, det er bare en dør, skal du åbne den, når du har brug for at komme til drev, og derefter lukke den igen for at skjule dem væk.
| |||
| |||
| Yeah .. Bare øjeblikkeligt faldt i kærlighed med Inspiron's måde ![]() Jeg vil bruge det i stedet for at købe en anden sag, men tilsyneladende Dells luftstrømmen er ikke stor, så jeg gætter som jeg lægger mere og mere magtfulde kit inde i sagen, og dets ikke helt cool i øjeblikket ... .. Ill stick med Cavalier ..
|
| |||
| |||
| Yea, Dell tilfælde ikke rearly foretaget for opgraderinger. Og faktisk ikke er Dell bundkort en anden form faktor anyway? så jeg er ikke sikker på, at du kan fastsætte en standard ATX bundkort i den eller har Dell ændret det nu? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror Dell har en tendens til at bruge mere fælles mobo størrelser nu.
| |||
| |||
| Mindst de er begyndt at gøre somethings ret derefter. |
|
| |||
| |||
| For at være fair, jeg har aldrig haft et problem med en dell i mit liv. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Og jeg var forfærdet over præmie jeg har betalt i fortiden, for Dell ...