![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Yhdessä muualla pakki mukautettujen rakentaa Olen katsot ostaa Coolmaster Cavalier 3 mutta en voi, miten haluan sovi optinen Drive osaksi edessä ..? Koska tämä kaikki näyttää olevan yksi sileä levy, jolla ei ole sanoa, irrotettava kpl etupaneelissa tai flappy alas bittiä (kuten uudempi Dells) En erityisesti halua leikata reikä itseäni ... Kiitos, Ollie.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun avaat oven säännöllisesti lahdilla ovat paljastaneet, OEM-asema on kaikki muovista etupuolella.
| |||
| |||
| Voi thats harmi .. Pidän järjestelmää minun Dell Inspiron 531, jossa voit lisätä tai muuttaa asemia, ja se on ulkoinen painiketta että tuo järjestelmään rod, puolestaan painamalla painiketta todellinen ajaa itse, kun levypesä avautuu se ajaa alas hieman ovi. Piilottaa ne kavalat tarroja, ja brail tyyli logot jne., muuttuu myös muoviin muokkausaine (tai metalli)
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| et edelleenkään näe asemat tai mitään, se on vain etuoviin, kun avaat sen, kun pitää oppia asemat ja sulje sitten uudestaan piilottaa ne pois.
| |||
| |||
| Joo .. Aivan hetkessä rakastui kanssa Inspiron tapa ![]() Haluaisin käyttää sitä, sen sijaan ostaa toisen asian, mutta ilmeisesti Dellin ilmavirta ei ole suuri, joten luulisin olen laskemisesta enemmän ja tehokkaampia pakki sisällä tapahtuu, ja sen ei juuri jäähtyä tällä hetkellä ... .. Ill pysyä mukana Cavalier ..
|
| |||
| |||
| Yea, Dell tapauksia ei rearly tehdä päivityksiä. Ja todellakin, ei Dell emolevyt eri muodossa tekijä anyway? joten en ole varma, voit asettaa standardi ATX emolevy siihen tai ovat Dell muuttunut, että nyt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mielestäni Dell eivät yleensä käyttää enemmän yhteistä mobo koot nyt.
| |||
| |||
| Ainakin he ovat alkaneet tehdä somethings oikeus sitten. |
|
| |||
| |||
| Olla oikeudenmukainen Minulla ei ole koskaan ollut ongelma, jolla on dell elämässäni. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Ja olin kauhistunut palkkion olen maksetaan entiseen tapaan Dell ...